Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok kanskje det tells..i donnu..

 

Men la oss si jeg spiller i en 4-4-1-1 formasjon og etter kampen har starta så bytter jeg til 4-2-3-1 formasjon f.eks. Vil dette ha noe å si på chemistry tror dere?

 

En annen ting vet ikke om det har blitt spurt her før, men la oss jeg har et engelsk PL lag, også putter jeg inn en brasilianer fra en annen liga med en annen formasjon og posisjon, vil dette merkes? Noen som vet?

Lenke til kommentar

Synes ikke scripting har vært så fremtredende på fifa 13 som det var på fifa 12.

 

På Fifa 12 var det helt tydelig at noe lå å styrte kampen i bakgrunnen. Kunne gå fra en strålende førsteomgang der en dominerte alt, til en andreomgang der ikke en pasning klarte å finne medspiller.

Scripting er like mye til stede i 13, skjedd meg 4 ganger bare i dag. Leder 2-0 når det er spilt 70 minutter plutselig står det 2-1 etter en retur fra keeper, så blir plutselig spillerne treigere og gjør feil etter feil og når vi er på 79 minutter så ligger jeg under 3-2.
Lenke til kommentar

Synes ikke scripting har vært så fremtredende på fifa 13 som det var på fifa 12.

 

På Fifa 12 var det helt tydelig at noe lå å styrte kampen i bakgrunnen. Kunne gå fra en strålende førsteomgang der en dominerte alt, til en andreomgang der ikke en pasning klarte å finne medspiller.

Scripting er like mye til stede i 13, skjedd meg 4 ganger bare i dag. Leder 2-0 når det er spilt 70 minutter plutselig står det 2-1 etter en retur fra keeper, så blir plutselig spillerne treigere og gjør feil etter feil og når vi er på 79 minutter så ligger jeg under 3-2.

Enig, skjer med meg også, plutselig så går alt imot meg..

Lenke til kommentar

Leder 2-0 når det er spilt 70 minutter plutselig står det 2-1 etter en retur fra keeper, så blir plutselig spillerne treigere og gjør feil etter feil og når vi er på 79 minutter så ligger jeg under 3-2.

 

Aldri skjedd meg. Det eneste jeg har opplevd som kan ligne på scripting er heading på corner helt på slutten.

 

Noe helt annet: anbefaler custom kameravinkel. TV-sending, maks høyde og minimum zoom.

Lenke til kommentar

Leder 2-0 når det er spilt 70 minutter plutselig står det 2-1 etter en retur fra keeper, så blir plutselig spillerne treigere og gjør feil etter feil og når vi er på 79 minutter så ligger jeg under 3-2.

 

Om du synes dette er scripting - du skulle hørt hva manageren til Reading sa etter kampen mot Arsenal! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mitt nye førstelag: http://www.ea.com/in...pdlIxhnHXtw:ps3

 

+ Alaba og en annen RB. Er latterlig fornøyd med de 4 fremme, og har vel 13-3-1 på de femten første kampene i første divisjon med dette laget. Noen tips til endringer på midtbane/forsvar? Vil beholde 9 i kjemi på alle, men er få gode CM/CDM i bundesliga. Har vel 150 k til overs, men vil nødig bruke mye på for eksempel Schweinsteiger, da han kommer til å rase ned i pris.

 

Reus er forøvrig rå!

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

BOB:

Alle spillere bortsett fra IF kommer til å rase i pris. Finnes det raskere backer uten å sprenge banken i Bundesliga?

Lahm og Piszczek! Sistnevnte koster vel 17-18 k, så tenkte å skaffe han. Backene er ikke et stort problem egentlig, men spillere som Scweinsteiger har jo en latterlig pris på 80 k, så vurderer å få inn noen spillere fra andre ligaer. Eventuelt kan jeg bare spare noen coins, dette laget gjør vel susen :) EDIT: Kroos IF ser fantastisk ut! Kanskje han?

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...