Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle trøste meg med en gullpakke før jeg skulle legge meg nå. Har (som tidligere nevnt her) aldri fått noe i en pakke før (kjøpte for 100.000 coins for et par dager siden og fikk ting til verdi av kanskje 10.000 coins), men hadde 8000 coins og kjøpte en pakke. Fikk Jesus Navas, Pepe OG Felipe Santana i én og samme pakke. Kjøpte en av disse nye promo-gullpakkene. WIN! :)

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Har som regel at jeg aldri kjøper pakker, da jeg bare får drit 99,99999% av tida, men siden det kommer ny TOTW i morgen og denne er stappet full med kvalitet (Messi, Rooney, Cesc osv) tenkte jeg å spandere på meg en gold premium promo for å gi meg litt underholdning.

 

Fikk IF-Cesc, IF-Felipe, Simone Pepe, Cabaye og 2000 coins i en og samme pakke. Faen meg sykt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir så jævlig motarbeidet av EA for tida. Spiller stort sett bronseturnering nå, som fungerte glimrende inntil jeg hadde vunnet den noen ganger.

 

Systemet fungerer tydeligvis slik at hvert lag ikke skal vinne for mange ganger, så nå møter jeg kun de beste av de beste allerede fra første runde. De første gangene jeg spilte bronseturnering møtte jeg nesten alltid søppel i de to første rundene, lagene så ut som startpakker og flere hadde bare røde linker i hele laget.

 

Burde nesten tatt kontakt med EA og spurt dem om hva i helvete som skjer med denne match makingen, men de kommer bare til å nekte for at dette er fikset, eller ikke svare overhodet. Skulle gjerne hatt et regnestykke for hvor sannsynlig dette er, hvis det er slik at det skal være tilfeldig hvem man møter.

 

Hvis det fortsetter så er det mulig at jeg må skrote bronselagene som jeg har brukt "en formue" på, da er det fullstendig waste å spille bronseturnering.

Lenke til kommentar

Du kan med fordel tenke deg om før du svarer.

 

Man må regne med å møte gode lag i første runde av og til, men ikke hver jævla gang. DER ligger problemet. Nå føles første runde som en finale. Jeg har vunnet de fleste, men det har vært stress.

 

Mye av poenget med å spille turnering er å få spilt mot både gode og dårlige lag. Hvis jeg bare vil spille mot lag på mitt eget nivå kan jeg like gjerne spille sesong.

Lenke til kommentar

Det er jo møkk kjedelig å møte folk med lav kjemi og elendige spillere som ikke kan gjøre motstand i det hele tatt. Gir meg ingenting å vinne uten konkurranse, selv om jeg blir sur som satan om jeg taper. Det var problemet med bronselag i fjor, og har ikke spilt med det i år da jeg regner med det er mye det samme.

 

Har hele tiden tenkt at Agbonlahor var jævli overpriset helt til noen dager siden. Veldig sterk og veldig, veldig vanskelig å ta ballen fra han i dueller. Synes uansett det er bra han koster så mye. Møter han sjeldent :)

Lenke til kommentar

De første gangene jeg spilte bronseturnering møtte jeg nesten alltid søppel i de to første rundene, lagene så ut som startpakker og flere hadde bare røde linker i hele laget.

 

Er da ikke så rart du møter "søppel" de første gangene du spilte bronseturneringen. Da har de aller fleste ikke kommet skikkelig i gang med FUT, og har ikke klart å få spillere som har kjemi sammen. Det blir selvsagt færre "søppel-lag" til lenger vi kommer bort fra Release-date, fordi folk har brukt tid på å få gode lag.

Lenke til kommentar

De første gangene jeg spilte bronseturnering møtte jeg nesten alltid søppel i de to første rundene, lagene så ut som startpakker og flere hadde bare røde linker i hele laget.

 

Er da ikke så rart du møter "søppel" de første gangene du spilte bronseturneringen. Da har de aller fleste ikke kommet skikkelig i gang med FUT, og har ikke klart å få spillere som har kjemi sammen. Det blir selvsagt færre "søppel-lag" til lenger vi kommer bort fra Release-date, fordi folk har brukt tid på å få gode lag.

 

Stemmer det, men disse startpakke-lagene møtte jeg for 2-3 dager siden, i stort sett hver eneste førstekamp. Forskjellen på 28. oktober og 31. oktober er minimal.

 

Det som er deilig med å møte litt dårlige lag er at man bare kan slappe av og ikke trenger å være så veldig fokusert i hver eneste situasjon.

 

Hadde vært gørrkjedelig å bare møte dårlige lag, men i semifinalen og finalen møter man alltid noen med litt peiling. Hovedproblemet med dårlige lag er at de får nok etter noen mål imot og bare trikser med keeper, scorer selvmål osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...