Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda ikke helt klart å tilpasse meg å spille med tre bak. Slipper motstanderne til litt for mange sjanser enn hva jeg pleier å gjøre.

 

Vurderer å gå over til 4 bak igjen, da med dette laget.

 

http://www.futhead.com/fifa/squads/429643/#squad-player

 

Ulempen er jo at hele laget må selges og kjøpes inn på nytt, så tap blir det uansett.

 

Alternativet er å finne en formasjon som ikke koster mer enn maks 2000 per kort og gå over til denne.

 

Noen forslag til en bra formasjon som ikke koster all verden og som har fire bak og tar bra nytte av spillerne jeg alt har valgt?

Lenke til kommentar

Enda ikke helt klart å tilpasse meg å spille med tre bak. Slipper motstanderne til litt for mange sjanser enn hva jeg pleier å gjøre.

 

Vurderer å gå over til 4 bak igjen, da med dette laget.

 

http://www.futhead.c...3/#squad-player

 

Ulempen er jo at hele laget må selges og kjøpes inn på nytt, så tap blir det uansett.

 

Alternativet er å finne en formasjon som ikke koster mer enn maks 2000 per kort og gå over til denne.

 

Noen forslag til en bra formasjon som ikke koster all verden og som har fire bak og tar bra nytte av spillerne jeg alt har valgt?

4-3-2-1..Da må du kjøpe posisjon kort til noen av spillerne..

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan innvirkningen er på laget dersom en under kamp setter innpå spillere som ikke får 9 i kjemi?

 

Virker på meg som om at det kun er startoppstillingen som er av betydning, og ikke bytter en gjør underveis eller endringer av formasjon under kamp.

 

Noen som har mer info om hva som er fakta her?

 

Kjemi forblir det samme, uansett bytter eller bytting formasjon :)

Lenke til kommentar

Herregud dette spillet er så jævli ødelagt. Spilte UT nå, offline så plutselig slutter kampen og får opp den "laster inn Ultimate Team" skjermen, så fryser det. Musikken durer og går men kan ikke trykke på noe heller ikke PS knappen.. faen så jævli patetisk dette er helvettes "spillet" her er.

 

Satt å fikset på Pro'en min for en halvtime siden, da hengte det seg når eg lagret Pro'en etter eg var ferdig med å mekke på fyren.

 

Dette spillet tar virkelig kaka.

Lenke til kommentar

Tror det er bronseturnering jeg må spille hvis jeg skal vinne noe, selv om det ikke er helt nitrist med sølv heller.

 

Har laget meg disse to lagene. Det i 4-5-1 var et ork å sette sammen, men veldig fornøyd med resultatet. Spilt meg fram til finalen nå. Møter "startpakke"-lag med ræva kjemi, som blir fraløpt av stopperne mine.

 

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#eRzyfFjznHS0L:ps3

 

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#iGpLnLHpnHS0P:ps3

 

Teigl er nettopp kjøpt inn, skal fikse formasjon og posisjon. Vet ikke hvem jeg ender opp med på HM der ennå.

Lenke til kommentar

Hvordan spiller man mot folk som setter knallhardt press? Det er sjeldent jeg møter folk som virkelig kan det, men han jeg møtte nå overkjørte meg på midtbanen og egentlig alle andre steder også. Kom sjeldent over min egen banehalvdel. Han var seriøst oppe i meg et sekund etter at jeg mottok ballen. Han hadde et svært raskt lag i 4-3-2-1 formasjon med Rojas og Bravo på kantene, Rosinei som midterste CM og to andre kjappe CM's (Bermudez og en jeg ikke husker navnet på), to kjappe backer, Fuentes. Hurtig lag altså, men ingen spillere med mye styrke. Allikevel mistet jeg ballen i et kjør.

 

Utrolig nok ble det 1-1 til slutt, og det gikk til straffer hvor jeg tapte. Fortjent at han vant uansett. Stod vel med 20 skudd mot mine 5, over 60% possesion og, vel, møtte min overmann kan man si.

 

Men ja, hvordan spiller man mot folk med så mye press? Eller hvordan spiller man med så mye press? Han var seriøst helt vill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...