Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Husk når du nå vinner at det er ikke fordi du er bedre enn de andre, men fordi du har valgt å lure spillet slik at du møter spillere med dårligere lag enn deg.

 

Jeg synes nå det er en feig måte å vinne kamper på og det tar mye av gleden vekk i fra spillet.

Jeg har nå testet det ut i praksis og det har faktisk ingenting å si. Jeg møter fortsatt lag med 84-rating osv. selv når jeg har 77. Så det var litt skuff. Trikset fungerer dermed ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er Chiellini verdt pengene? Trenger en ny CB for mitt Serie A team :)

Ogbonna og Chiellini er helt fantastisk å ha sammen bak der. Har fungert bra for meg :) Chiellini har fart, styrke, god på å avbryte og bra på taklinger.

Takk :) Kvier meg dog litt for å kjøpe han. Koster rundt 50 k, men kommer sikkert til å gå ned til 15 om noen mnd :p

Lenke til kommentar

Hvor mange lag kan man ha i FUT? vet det er sånn at man kan låse opp at man kan lage flere lag i ea katalogen, men virker jo som om man kan lage en god del lag for det om før man gjør det. Er det noe eksakt tall på hvor mange før man låser opp noe slikt?

 

12 eller 15

Lenke til kommentar

Husk når du nå vinner at det er ikke fordi du er bedre enn de andre, men fordi du har valgt å lure spillet slik at du møter spillere med dårligere lag enn deg.

 

Jeg synes nå det er en feig måte å vinne kamper på og det tar mye av gleden vekk i fra spillet.

Jeg har nå testet det ut i praksis og det har faktisk ingenting å si. Jeg møter fortsatt lag med 84-rating osv. selv når jeg har 77. Så det var litt skuff. Trikset fungerer dermed ikke.

 

Hvis jeg ikke tar helt feil møter du ikke lag etter hvor god rating laget ditt har, men etter hva rekorden din er. Altså antall seiere-uavgjort-tap. Synes å huske å ha lest dette et eller annet sted. Noen som kan bekrefte eller avkrefte det?

Lenke til kommentar

Vil det lønne seg å selge hele laget sitt nå og vente 1 mnd eller noe til prisene har gått ned? Reus gikk jo ned 10.000 på en uke etter at jeg hadde kjøpt han :hrm:

 

Mest sannsynlig, men hvis du mener å selge alle du har og ikke spille UT i mellomtiden så ville jeg droppet det.

 

Bruk isåfall pengene på trading. Sølv funker fjell, selger ofte spillere for det dobbelte eller mer, enn det jeg kjøpte for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...