Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før? STAPPE benken full av bronsespillere. På den måten får jeg lavere rating (76 istedetfor 81) og møter dermed dårligere lag. De som er på reservebenken får fitness-hvilen, så må man bare sjonglere litt med "swap with club" på spillere som har bra med fitness og la de som ha behov for hvile sitte på reservebenken og ikke substitues. I'm a genius!

Lenke til kommentar

Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før? STAPPE benken full av bronsespillere. På den måten får jeg lavere rating (76 istedetfor 81) og møter dermed dårligere lag. De som er på reservebenken får fitness-hvilen, så må man bare sjonglere litt med "swap with club" på spillere som har bra med fitness og la de som ha behov for hvile sitte på reservebenken og ikke substitues. I'm a genius!

 

Kanskje du leste innlegget mitt på sist side? :p

 

Fungerer det i praksis da?

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1459354&view=findpost&p=19799025

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før? STAPPE benken full av bronsespillere. På den måten får jeg lavere rating (76 istedetfor 81) og møter dermed dårligere lag. De som er på reservebenken får fitness-hvilen, så må man bare sjonglere litt med "swap with club" på spillere som har bra med fitness og la de som ha behov for hvile sitte på reservebenken og ikke substitues. I'm a genius!

 

Kanskje du leste innlegget mitt på sist side? :p

 

Fungerer det i praksis da?

 

http://www.diskusjon...post&p=19799025

Oi, det så jeg ikke! Men det må jo funke i praksis, fordi matchmakingsystemet går utelukkende på rating på laget ditt. Skal teste det ut etterpå for å få det 100 % bekreftet.

Lenke til kommentar

Er ikke så artig å ha benken full av bronse spillere når den du spiller mot ser det og går aktivt inn for å skade de du har i laget.

 

Uansett en metode mange alt benytter seg av.

Har spilt nesten 200 ultimate team-kamper og ikke EN ENESTE skade så langt. Det er ofte at kommentatoren snakker om skadede spillere under kampen, men etter kampen er ingen skadet. Jeg synes ikke det er noe ufair med å gjøre det når veldig mange andre benytter seg av det. Begynner fra og med nå med det.

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode tips på hvordan jeg kan tjene fort opp coins på FUT? Vil helst ikke ha sånne "buy cheap" dritt osv.

Spill seasons offline! Jeg spiller i sesong 1 hele tiden og får gullpakker + 5000 coins hver gang.Noe annet er å bruke bronzespillere og rykke ned til sesong 3 også rykket opp igjen til sesong 1 med gullspillere. Fortjeneste: 25.000 coins pr forsøk. Har nå nesten 800.000 coins resultat av dette.
Lenke til kommentar

Noen som har noen gode tips på hvordan jeg kan tjene fort opp coins på FUT? Vil helst ikke ha sånne "buy cheap" dritt osv.

Spill seasons offline! Jeg spiller i sesong 1 hele tiden og får gullpakker + 5000 coins hver gang.Noe annet er å bruke bronzespillere og rykke ned til sesong 3 også rykket opp igjen til sesong 1 med gullspillere. Fortjeneste: 25.000 coins pr forsøk. Har nå nesten 800.000 coins resultat av dette.

 

Hm, ok :) Jeg spiller bare Offline turneringer... Har alt for lite coins pga, jeg har ikke kjøpt en pakke eller bruk irl penger på FUT :p Måtte hurtigselge mange av spillerene mine pga jeg måtte kjøpte kontraker -.- hardt liv

Lenke til kommentar

Er ikke så artig å ha benken full av bronse spillere når den du spiller mot ser det og går aktivt inn for å skade de du har i laget.

 

Uansett en metode mange alt benytter seg av.

Har spilt nesten 200 ultimate team-kamper og ikke EN ENESTE skade så langt. Det er ofte at kommentatoren snakker om skadede spillere under kampen, men etter kampen er ingen skadet. Jeg synes ikke det er noe ufair med å gjøre det når veldig mange andre benytter seg av det. Begynner fra og med nå med det.

 

Husk når du nå vinner at det er ikke fordi du er bedre enn de andre, men fordi du har valgt å lure spillet slik at du møter spillere med dårligere lag enn deg.

 

Jeg synes nå det er en feig måte å vinne kamper på og det tar mye av gleden vekk i fra spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er bedre å møte en som har bronzecrap på benken, enn en som har et lag bestående av Lightening Bolts. De kampene jeg taper er ikke mot folk som kjører Real Madrid sin oppstilling, gjerne krydret med Falcao eller noe. Det er mot lynraske spillere i alle ledd.

 

Edit:

En måte å tjene LITT penger på som er bombesikker, er å kjøpe kontrakter til 200 BIN, for så å selge dem til 300/350BIN.

Må være rask på labben, og det tar litt tid.. Satt i 5 minutt for litt siden og kjøpte rundt 20 gull og 3 rare gull for 200. Sitter igjen nesten 3k på dette. Hurra.

 

Tjener raskere coins på å spille kamper. Det er iallefall kjekkere. :)

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...