Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Trenger ikke mer pace på stopperne enn 74 og 75. Jeg synes det laget så ganske ferdig ut, får bare oppgradere med IF-kort etter hvert.

 

Pwiur: Parker virker skral. Jeg kjører samme formasjon, og er helt avhengig av SDM'er med mer pace og bedre dribling.

 

Og så er jo Ferdinand en vurderingssak. Tregeste stopperen jeg har erfaring med er Barzagli, og det gikk ikke.

 

Kjøpt inn dette. Er et poeng å få inn Dortmund-spillere, håper på IF Schmelzer etter hvert. Reus skal få posisjonskort, selv om han har 9. Skulle gjerne flytta Dortmund over på høyre og fått inn Piszczek, men Matas weak foot raserer den planen.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Solgte hele Serie A-laget mitt etter at alle i 1. div kjører Bundesliga. Er drittlei Esswein og Reus som skal herje, så da kjører jeg det beste motmiddelet; kjøpe et forbanna klona lag og pisse på dem på den måten i stedet. Kjøpt inn dette laget så langt, venter på et salg av Di Natale som bør ende opp på en ca 68-72 tusinger, da får jeg litt mer å rutte med også.

 

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#d2L35oeXnHP1K:ps3

 

Noen forslag til CDM-plassen? Har backups type Piszcek på høyrebacken hvert øyeblikk, men er litt blank på hvem jeg skal kjøpe i som CDM. Luiz Gustavo er som dere ser midlertidig på plassen.

Lenke til kommentar

Solgte hele Serie A-laget mitt etter at alle i 1. div kjører Bundesliga. Er drittlei Esswein og Reus som skal herje, så da kjører jeg det beste motmiddelet; kjøpe et forbanna klona lag og pisse på dem på den måten i stedet. Kjøpt inn dette laget så langt, venter på et salg av Di Natale som bør ende opp på en ca 68-72 tusinger, da får jeg litt mer å rutte med også.

 

http://www.ea.com/uk...L35oeXnHP1K:ps3

 

Noen forslag til CDM-plassen? Har backups type Piszcek på høyrebacken hvert øyeblikk, men er litt blank på hvem jeg skal kjøpe i som CDM. Luiz Gustavo er som dere ser midlertidig på plassen.

Javi Martinez er bra, litt treig bare.

Lenke til kommentar

Trenger ikke mer pace på stopperne enn 74 og 75. Jeg synes det laget så ganske ferdig ut, får bare oppgradere med IF-kort etter hvert.

 

Pwiur: Parker virker skral. Jeg kjører samme formasjon, og er helt avhengig av SDM'er med mer pace og bedre dribling.

 

Og så er jo Ferdinand en vurderingssak. Tregeste stopperen jeg har erfaring med er Barzagli, og det gikk ikke.

 

Kjøpt inn dette. Er et poeng å få inn Dortmund-spillere, håper på IF Schmelzer etter hvert. Reus skal få posisjonskort, selv om han har 9. Skulle gjerne flytta Dortmund over på høyre og fått inn Piszczek, men Matas weak foot raserer den planen.

Får Mata og Torres 9 i chem?

Lenke til kommentar

Hvordan er Vidic? Verdt den stive prisen, selv om han er litt treig?

Det spørs, testa han i 4-1-2-1-2 formasjonen, da var han bra pga lav forsvarslinje.

 

Men av en eller annen grunn så syns jeg D.Luiz er den beste midtstopperen, går jo ut å stopper angrep uten at jeg trenger å gjøre no..

 

Edit: Noen som har testa 4-4-1-1 formasjonen, den må vel være ganske lik min fav.formasjon 4-2-3-1??

 

Hva skjer med trade pile? Virker som om alle spillere jeg har solgt driver å dukker opp igjen?? Og uansett hva jeg gjør så blir trade pilen aldri tom?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Check diz out:

http://www.ea.com/so...wvDmEVnHPgX:ps3

 

Har tap 2 av 20 kamper, vet at det er ganske pace lag, men er møkkalei av å bli løpt ifra..

Tips til forandringer tas gjerne imot..

 

Har du testet Lucas fremfor Hulk?

 

Føler Hulk aldri er der han skal være, utrolig slitsom å spille med.

Hakke testa Lucas, og ja jeg er enig, Hulk er alltid på lookern som regel, og det virker som han har 80 i pace eller no sånt jo, ikke 90 ihvertfall..

Lenke til kommentar

Nå lurer jeg på noe her. I går når jeg la meg, hadde jeg i underkant av 60k. La alle spillerne mine ut i 12 timer, og nå har 15 av de solgt. Etter å ha regnet på kalkulatoren finner jeg ut av at den samlede prisen jeg skulle fått for spillerne er 15 350. Jeg skulle vel altså hatt rundt 74,5k nå, etter de 5% som EA stikker av med. Men jeg har bare 67k? WTF!

 

EDIT: Fant ut av at det bare var 3 spillere som hadde solgt for en samlet sum på 7k. Men hvorfor viser spillere som ikke er solgt som solgte i tradepile?

Endret av EAga
Lenke til kommentar

Pwiur: Parker virker skral. Jeg kjører samme formasjon, og er helt avhengig av SDM'er med mer pace og bedre dribling.

 

Og så er jo Ferdinand en vurderingssak. Tregeste stopperen jeg har erfaring med er Barzagli, og det gikk ikke.

 

Ja, enig ang Parker. Men med tanke på at beste CDM og CM i PL er 82 (Dette uten Toure(86) som jeg alle rede har).

Jeg vurderer å kjøpe posisjonskortene CAM-CM og CM-CDM. Hvilken CAM i PL bør vurderest som CDM?

 

Hvem bør jeg bytte Ferdinand med? Har ikke råd til Vidic, og trenger ikke en superrask en siden jeg har Luiz, som er undervurdert :)

Lenke til kommentar

Pwiur: Parker virker skral. Jeg kjører samme formasjon, og er helt avhengig av SDM'er med mer pace og bedre dribling.

 

Og så er jo Ferdinand en vurderingssak. Tregeste stopperen jeg har erfaring med er Barzagli, og det gikk ikke.

 

Ja, enig ang Parker. Men med tanke på at beste CDM og CM i PL er 82 (Dette uten Toure(86) som jeg alle rede har).

Jeg vurderer å kjøpe posisjonskortene CAM-CM og CM-CDM. Hvilken CAM i PL bør vurderest som CDM?

 

Hvem bør jeg bytte Ferdinand med? Har ikke råd til Vidic, og trenger ikke en superrask en siden jeg har Luiz, som er undervurdert :)

 

Ramires har jeg virkelig sansen for som CDM. Han er rask og er over alt. Testet med Toure, men synes jeg slapp til motspillerne mye lettere når han ble brukt som CDM, så gikk tilbake til Ramires. Billigere er han også:-)

Lenke til kommentar

Får Mata og Torres 9 i chem?

 

Hehe, ja. Torres linkes jo bare mot Lewandowski i tillegg til Mata, og da holder maks kjemi (både land og klubb) lenge. Mata har bare to røde linker, kunne vel hatt én til også og fortsatt fått 9 i kjemi.

 

Hva er forresten greia med å ikke svare på tilbakemeldinger man får på lag man legger ut? Nå er ikke det rettet mot deg, PrettyBoy, men flere andre som godt kunne tatt seg tid til å svare når noen faktisk har giddet å kommentere laget.

Lenke til kommentar

Pwiur: Parker virker skral. Jeg kjører samme formasjon, og er helt avhengig av SDM'er med mer pace og bedre dribling.

 

Og så er jo Ferdinand en vurderingssak. Tregeste stopperen jeg har erfaring med er Barzagli, og det gikk ikke.

 

Ja, enig ang Parker. Men med tanke på at beste CDM og CM i PL er 82 (Dette uten Toure(86) som jeg alle rede har).

Jeg vurderer å kjøpe posisjonskortene CAM-CM og CM-CDM. Hvilken CAM i PL bør vurderest som CDM?

 

Hvem bør jeg bytte Ferdinand med? Har ikke råd til Vidic, og trenger ikke en superrask en siden jeg har Luiz, som er undervurdert :)

 

Ramires har jeg virkelig sansen for som CDM. Han er rask og er over alt. Testet med Toure, men synes jeg slapp til motspillerne mye lettere når han ble brukt som CDM, så gikk tilbake til Ramires. Billigere er han også:-)

 

Jeg har allerede Toure som CDM, egentlig ganske fornøyd.

 

Er det lite lurt å sende en CAM til CDM??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...