Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Solgte rett og slett hele dette bedritne laget http://www.futhead.c.../squads/366201/

Aldri vært så eid i kamper som jeg ble. Er i 1 div dog og rykker nok ned gitt..

Funker ikke når Hulk er usynlig i hele kampen og blir ikke med framover nesten. Ikke helt den formasjonen som passa han tror jeg.

 

Noe av det mest latterligste med UT er den forbanna hurtigheten..synes alt går for fort, urealistisk. Og alt for lett å score på langskudd på den modusen, uansett spiller

Endret av -bLaZiNg^DuCk-
Lenke til kommentar

Noen som er drevne på kjemi og ser om Vidal får 9 her? Testet inne på spillet med Caceres og Ogbonna, og to tilfeldige spillere han ikke linker med på SOM og SDM, og da fikk han 9.

Han får ikke 9 sånn du har satt opp nå, men han får 9 hvis du putter inn Caceres for Abata og beholder Chiellini.

Lenke til kommentar

Syter om å bli løpt fra når du har det raskeste laget jeg har sett...

 

Ser bra ut det laget der. Jeg syter mest fordi jeg aldri kommer til å få råd til noe i nærheten. :)

 

Edit:

Noen som vet om man møter dårligere lag om man har en pill råtten benk? Om jeg kaster inn spillere med snitt på 80, og fyller benken med et snitt på 55, så får jeg vel rundt 4 stjerner totalt. Møter jeg da 4-stjerners lag, eller vil jeg møte 4,5-5-stjerners lag i seasons?

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Med både Chiellini og Caceres er det opplagt at Vidal får 9 ja, men jeg ser ikke helt forskjellen på Caceres+Ogbonna vs Chiellini+Abate. Bug når han får 9 med C+O?

 

Edit: var tydeligvis en bug i går, da satt jeg inn to sølvspillere fra Eredivisie på SOM og SDM, som fortsatt ga Vidal 9. I dag får han 7.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Med både Chiellini og Caceres er det opplagt at Vidal får 9 ja, men jeg ser ikke helt forskjellen på Caceres+Ogbonna vs Chiellini+Abate. Bug når han får 9 med C+O?

 

Edit: var tydeligvis en bug i går, da satt jeg inn to sølvspillere fra Eredivisie på SOM og SDM, som fortsatt ga Vidal 9. I dag får han 7.

 

Det er en bug i Ultimate Team, som gjør at du må ut og inn av "squad" etter du har gjort endringer i lagoppstillingen for å se den reelle kjemien.

Lenke til kommentar

Med både Chiellini og Caceres er det opplagt at Vidal får 9 ja, men jeg ser ikke helt forskjellen på Caceres+Ogbonna vs Chiellini+Abate. Bug når han får 9 med C+O?

 

Edit: var tydeligvis en bug i går, da satt jeg inn to sølvspillere fra Eredivisie på SOM og SDM, som fortsatt ga Vidal 9. I dag får han 7.

 

Det er en bug i Ultimate Team, som gjør at du må ut og inn av "squad" etter du har gjort endringer i lagoppstillingen for å se den reelle kjemien.

 

Ok, takk. Flytter Vidal over til et annet lag og får inn Marchisio, har ikke råd til Chiellini foreløpig. Marchisio har high/high, men det får gå.

 

Edit; jeg har ikke dette laget ennå, men det er det jeg skal ha etter hvert. Vidal/Marchisio-situasjonen blir likevel den samme med de spillerne jeg har nå.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...