Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tosic er mer driblesterk og er en massiv trussel på dødball. Forskjellen i fart er omtrent ikke merkbar heller.

 

Gonzalez er langt bedre på crossing også, men mulig at Tosic er bedre på dødball.

 

Husker jeg hadde Tosic på FUT 12, og jeg tror det bare var Bermudez som var en verre pingle i dueller.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Ikke formasjon??

 

Haha, jo. Formasjon er kanskje viktigst av alt.

 

Investerte til slutt i Sau, 9,1k, delvis for å få Marilungo tilbake på spissplassen. Antenucci som vikarierte som spiss ble altfor dårlig og scoret ikke et eneste mål på fire kamper.

 

Mangler bare Izaguirre og Fährmann, men de blir veldig dyre i forhold til Wallace og Grün, og de ville ikke gjort laget noe særlig bedre.

 

Få eller ingen er mer underpriset enn Tomas Kalas. Rå på pace, strength og standing tackle, og ligger på under 1k.

 

Kan jeg spørre hvor mye du investerte i sølvlaget ditt?

Lenke til kommentar

Mulig jeg velger Honda som CAM, er nok mer trussel en Samedov siden han har et bedre skuddbein, men bare litt dårlige pasningsfot. Tosic eller Gonzalez er vel ganske like på fifa 13, så blir vel nesten det samme. Er Diarra bedre enn Denisov på anker? Hvorfor ? Ser Diarra har 74 pasning mens Denisov har 80, mens Diarra er bedre defensivt tho.

 

Hvem burde jeg gå for på stopperplass Hubocan eller Bruno Alves? Hubocan er mye raskere og bedre spenst og bra skuddfot, mens Alves er bedre på nesten alt annet

Endret av -bLaZiNg^DuCk-
Lenke til kommentar

Ikke formasjon??

 

Haha, jo. Formasjon er kanskje viktigst av alt.

 

Investerte til slutt i Sau, 9,1k, delvis for å få Marilungo tilbake på spissplassen. Antenucci som vikarierte som spiss ble altfor dårlig og scoret ikke et eneste mål på fire kamper.

 

Mangler bare Izaguirre og Fährmann, men de blir veldig dyre i forhold til Wallace og Grün, og de ville ikke gjort laget noe særlig bedre.

 

Få eller ingen er mer underpriset enn Tomas Kalas. Rå på pace, strength og standing tackle, og ligger på under 1k.

 

Kan jeg spørre hvor mye du investerte i sølvlaget ditt?

 

Du kan klikke deg inn på hver enkelt spiller og se. Men det er et relativt billig lag, må bla opp ganske mye for å få noe bedre. Er stort sett bare Sau som koster.

 

Edit: Marilungo kan man få billigere, men han hadde ca 60 kamper igjen eller noe.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Mulig jeg velger Honda som CAM, er nok mer trussel en Samedov siden han har et bedre skuddbein, men bare litt dårlige pasningsfot. Tosic eller Gonzalez er vel ganske like på fifa 13, så blir vel nesten det samme. Er Diarra bedre enn Denisov på anker? Hvorfor ? Ser Diarra har 74 pasning mens Denisov har 80, mens Diarra er bedre defensivt tho.

 

Hvem burde jeg gå for på stopperplass Hubocan eller Bruno Alves? Hubocan er mye raskere og bedre spenst og bra skuddfot, mens Alves er bedre på nesten alt annet

 

Jeg bruker Diarra. Han er raskere, mer bevegelig på små flater og bedre på interceptions og andre defensive ting, så han bryter spillet bedre. Denisov er riktignok sterkere og en bedre ballfordeler, så det kommer an på hvilken rolle du liker at CDM har. Jeg foretrekker at CDM er god defensivt, i og med at de fem på topp holder i bøtter og spann når jeg skal frem, men da må også de foran være flinke til å trille ball og skape noe, og derfor passer Tosic og Samedov bedre inn i mitt lag enn Gonzalez og Honda. Samedov har alt man ønsker fra en CAM. God pasningsfot, hurtighet, smidighet og driblestyrke. Honda er dårligere på alt det jeg har nevnt, men leverer et skudd som fanden sjøl. Nå synes jeg riktignok at skudd er rimelig arbitrært i FIFA, og "alle" spillere kan ofte levere gode langskudd, selv om statsene ikke tilsier at de skal kunne det.

 

Tosic er en annen som behandler og spiller ballen bedre enn alternativet Gonzalez. Han er litt tregere, men fortsatt raskere enn omtrent alle forsvarere man noensinne kommer til å møte. Gonzalez er bedre om man kun spurter til linja og legger inn, men hverken Doumbia, Eto'o eller Emenike er noen røvere i luften, så den taktikken er i mine øyne litt bortkastet med de spillerne du bruker. Gonzales har også et godt skudd med begge bein, men som tidligere nevnt så kan de fleste skyte bra nok til å putte kula i mål.

 

Ellers bruker jeg Hubocan og Bocchetti bak selv. Har ikke prøvd noen andre stoppere fra russisk liga. De to gjør jobben mer enn bra nok. Trodde mangelen på styrke kom til å bli et problem, men det er sjeldent at jeg blir løpt overende av kraftspisser med de to bak. De er også habile i lufta. Ingen pøser inn med mål på corner, men man får klarert ballen når den blir slått langt i din banehalvdel, og da kan ikke jeg klage.

Lenke til kommentar

Vant omsider gullturneringen. Hepp, hepp. Vant finalen 5-1. Kjører en 3-4-1-2 formasjon (billig..).

 

Kjørte med disse 2 lagene gjennom turneringen:

2. lag http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dpVHEt0InHN7W:ps3

1. lag http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#d37oGjhnnHN77:ps3

 

3-4-1-2 fungerer overraskende godt, så lenge jeg ikke sender forsvarere eller begge sentrale midtbanespillere på løp fremover. Får flust med pasningsalternativ fremover på banen, og kommer ofte i overtall om jeg vrir spillet med en langpasning/crosser.

Lenke til kommentar

Eh.. skjer med at en spiller er suspendert mer enn en kamp? Får ikke solgt han pga han er suspendert..Jævla dritt. Har ikke et lag til å spille noe kamp nå eller. Driver å bygger opp et og skulle gjerne hatt de 8k jeg muligens får for han.

 

Er det noe sjanse for at Hulk kommer til å stige i verdi nærmeste fremtid?

Endret av -bLaZiNg^DuCk-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...