Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når skal vi som har litt bedre lag slippe å møte lag med 78 ovr og kun bestående av pace spillere? Mye bedre å møte lag med tilsvarende lik ovr da sannsynsligheten er mindre for at alle er pace horer

 

Forhåpentligvis på FIFA 14. Skulle gjerne spilt enkeltkamper mot noen på samme stjernenivå igjen.

 

Kommer til å spille langt færre UT-kamper i år. Spiller man sesong, så får jo alt konsekvenser.

Lenke til kommentar

Når skal vi som har litt bedre lag slippe å møte lag med 78 ovr og kun bestående av pace spillere? Mye bedre å møte lag med tilsvarende lik ovr da sannsynsligheten er mindre for at alle er pace horer

 

Nå ble jo det lovet at Fifa 13 ikke skulle være like avhengig av fart som tidligere spill, men på dette føler eg at fart er enda viktigere. Er ENORME forskjeller i løpsdueller om man har en på 90 i pace mot en som er 80. Om folk tror dette er virkelig så tar man helt feil, forskjellene i virkeligheten er ikke så enorme som på dette spillet. Om noen har testet PES 2013 der forskjellene er minimale mellom spillerne, sånn skal det være.. Stor koser meg med PES dette året, første gang på 5 år eg ikke kommer til å spille årets versjon av Fifa..

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Er det bare meg som er en dårlig taper (ja), eller får gullag "boost" når de spiller mot low rated lag? Herregud for noen raketter som kommer mot målet mitt, uansett om spillerne er presset, i ubalanse eller uten tilløp. For all del, jeg vet at langskudd/skuddstyrke er litt OP i dette spillet, men det tok litt av mot gullag med mitt sølvlag.

Lenke til kommentar

Hvor burde jeg starte? Hvordan skal jeg få bygd opp et lag når jeg kun har 4100 coins? Hvilket land burde jeg gå ut ifra? Hvilken formasjon er lurest å bruke?

Takk!

 

4100 er veldig lite. Enten ta en KSI og spill med bronselaget ditt + Emenike eller tilsvarende, eller bruk tida på trading.

 

Dette kan være et greit og billig lag.

Lenke til kommentar

Første gang på 5 år du ikke kommer til å spille årets versjon av Fifa? Var det ikke du som nettopp hadde solgt det da fordi du ikke fikk det til?

 

Har vel fan ikke noe med at eg ikke får det til, har med hvordan spillet er lagt opp. Forferdlig lite realisme i det hele. PACE horer rundt alle hjørner. Verre enn noen gang tidligere på Fifa 13. Det eg mente med 5 år var at det er første gang eg kvitte meg med Fifa, falt rett og slett ikke i smak, noe eg må vel for mene uten at eg "ikke" får det til, hvor du har fått det fra må gudene vite.

 

Det er ikke enorme forskjeller på 90 og 80. Med Ogbonna kan man møte hvem som helst. Demoen til PES var en vits og jeg går ut ifra at fullversjonen ligger i samme gate.

 

 

Om man sitter å runker på UT hele dagen så går alt like fort, aldri spilt en mode noengang på et fotballspill som er mer arcadish, jesus for et tampo. Første gang på mange år eg mener at PES er hakket bedre enn Fifa13. Desverre er ingen av dem realistiske fotballspill. PES har sine feil men det har da fan Fifa også.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Tempo er bare positivt, det skal gå unna. Problemet oppstår når angriperne blir langt raskere enn forsvarerne og man lett kan utnytte det.

 

PES hakker og går i rykk og napp, er ingen flyt overhodet. Og jeg mener å huske at man hører at spillerne toucher ballen for hver berøring også. Den donk-donkinga forverrer bare inntrykket av flyten i spillet.

 

-

 

Fy faen, ryker ut i andre runde i sølvturneringa for andre gang på rad, på dette (interessant tittel som jeg ikke har valgt selv) og dette. Sølvkeeperne trenger seriøst en upgrade.

 

Wetklo og Cillessen som var synderne. Wetklo har bare 68 i handling, men INGEN i hele verden har så såpeglatte hagehansker. Førstnevnte fikk bare den ene kampen, men Cillessen er "den eneste" sølvkeeperen i Eredivisie.

 

Cillessen slapp også inn et tullete distanseskudd og en heading hvor spissen så vidt var borti ballen. Rundspilte han siste i ca 80 min, og fikk selvsagt en "loser"-melding av drittungen etterpå.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...