Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt at jeg tape en kamp nå isted der vinnermålet kom slik:

Skudd i stanga, returen går til siden og der kommer en på 16meteren og skyter ballen mot mål, keeper redder og ballen ut fra 16, men dommern blåste vist mål. Så på høydepunkter etter kampen, og jeg ser ikke at den ballen er inne, keepern redder jo på strek. Men, jaja ! :)

Lenke til kommentar

Da var hele laget mitt solgt, bygge nytt lag fra premier league :) Håper ikke de og har usannsynlig dårlig forsvar og arbeidsmoral.

Lloris

Maicon

Kompany

Vidic

Cole

Toure

Hazard

Valencia

Silva

Aguero,.

Nok coins?

Har 485 k, holder det?

Tviler, Hazard-Vidic-Aguero-Maicon bare de går for over 100.000

Sovehest? Ville u ha Gibbs? Holder dt jg lover,.

Lenke til kommentar

4-2-3-1. Vil han gå for mer om jeg bruker CAM -> CM kortet jeg har?

Med tanke på at SM er dyrere enn SOM, og man da endrer fra 4-2-3-1 til en formasjon med SM? Høres ut som en dårlig idé, tjener nok på å selge han som SOM og evt selge posisjonskortet ditt.

Merkelig hvor målfarlig SDM'ene er, har forsterket med Guarin (SDM, 4-2-2-2) og han står allerede med to mål på de to første kampene. Asamoah scoret vel fire på de sju første eller noe.

Lite irriterer mer enn de som skal lure meg til å sette straffene til den ene siden, ved å åpne opp på den siden. De beveger da keeperen mot siden etter at jeg har valgt side, og i det spilleren min nærmer seg ballen skjønner jeg at straffen mest sannsynlig blir reddet siden han da har "lurt" meg. Bommet på to straffer på rad nå, en til siden og en i midten.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...