Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Er ganske ny på ultimate team men jeg forhåndsbestillta fifa 13 , så fikk jeg en kode til Adidas All Star Team.... la den inn og alt var ok i PS storen men når jeg kommer inn i fifa 13 UT så finner jeg den ikke?

hvor skal den havne??

FIFA 13 & Adidas All-Star Team

Features 23 of the brand’s top players including the likes of Leo Messi and Karim Benzema. This team of adidas superstars can be used in Match Day Exhibition Matches mode, and fans can choose this squad in Support Your Club, a central experience in EA SPORTS Football Club

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig er det gøy å spille ultimate team, elsker dette laget. Asamoah er den store helten, med 7 kamper og 4 mål fra sin SDM-posisjon.

Fikk kjørt meg første sesongen i 3. div og beholdt plassen med et nødskrik, men med en solid oppgradering av spillermaterialet vant jeg alle de fem første kampene på andre forsøket.

Antar at jeg var den siste som rykket opp til 2. div :p

Lenke til kommentar

Ser ut til at kontrakter i bronze går dårligere på kveldstid. Jeg så det var en liten overflod av dem i gårkveld. Jeg legger vanlige kontrakter ut til 150/200 og rare kontrakter ut til 250/300 eller 250/350.

Fitnesscards til 200/250og rare til 350/450.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Forslag til 2-3 midtstoppere og en keeper fra PL man kan anskaffe for en rimelig penge? Prøver å få fatt i Kaboul, men han har blitt for dyr de gangene jeg har vært etter ham. Foreløpig kjører jeg Frey i mål, med Gallas og Mexes på stopperplass.

Lenke til kommentar

Prøver å få satt opp et greit PL lag nå i førsteomgang.

Er der noen spillere dere vil anbefale i ett 4-1-2-1-2 system?

Trenger ikke et helt lag, vil bare vite hvem deres "må ha" spillere er.

Taarabt er hvertfall fantastisk som cf/cam for meg i 4411 :)

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...