Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Jeg liker comboen, litt treg tank + rask.

 

Med på den tankegangen. Etter å stort sett bare satt opp lag med Welliton+Emenike endte jeg opp med dette i 4-2-2-2. Skal ha inn Matri først, muligens Muriel etter hvert. Jovetic som "tank", Muriel den raske. Vurderer Zarate på en SOM, men han var overraskende dyr til tross for at jeg søker opp SA i 4-2-2-2.

 

Veldig grei formasjon med tanke på reserver. Trenger bare keeper, én stopper, to backer, én SDM, én SOM og én S.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er 4-1-2-1-2 formasjonen så populær? Jeg klarer ikke å spille no særlig bra i den formasjonen..

 

Liker best 4-2-3-1 skulle ønske de to CAM`ene var RW og LW istedet..Det hadde vært pørfekt..

Noen som har testa 4-4-1-1? Vurderer å gå over til denne pga den har vinger..Må testes når jeg kommer hjem..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Like før eg kaster spillet!! Går det an å følge motstanderen når dei går på løp? Spillerane mine springer i ballfører uten at eg kan kontrollere det, ein gjennombruddspasning og så er dei aleine med keeper.. Laget mitt traff på 42 % av pasningane mine, slår motsatt av det dei skal og slår sjukt upresist, har verdensklassespillere på laget. Går jo ikkje an å spille ein kamp med mindre enn 5 mål i! Sjukt irriterende at forsvaret suger så hardt at ein gjennombruddspasning fører til ein sjanse nesten kvar gang.

Lenke til kommentar

Hvorfor er 4-1-2-1-2 formasjonen så populær? Jeg klarer ikke å spille no særlig bra i den formasjonen..

 

Liker best 4-2-3-1 skulle ønske de to CAM`ene var RW og LW istedet..Det hadde vært pørfekt..

Noen som har testa 4-4-1-1? Vurderer å gå over til denne pga den har vinger..Må testes når jeg kommer hjem..

 

Spillte med 4-4-1-1 på 12 og har fortsatt med det nå, artig med vinger. Riktignok langt fra et komplett lag enda, men veldig artig å spille med. Vurderer å kjøpe Vermaelen på den ledige stopperplassen før jeg skal hente inn Ben Arfa på høyreving, Gera var den billigste PL spilleren med 4 stjerner skills.

 

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kJXutNCPnHv1y:ps3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...