Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Kommer folket seg til 59th i år? Jeg kjørte på med autoklikker, og det ser ikke ut til at kommer kommer bak page 835 på web-appen.

Autoklikker, mener du en mus som du setter på autopilot?

Kjøpte 20 formasjonskort i går, 17 med 4-4-2, to med 4-3-3 og ett med 4-1-2-1-2. Måtte trykke meg gjennom hundrevis av sider og det var ikke alltid jeg fant noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen mennesker er bare for dumme, samtidig som de håper at andre skal være enda dummere.

Fikk først en melding om hvor lucky jeg var, ikke at jeg husker resultatet. Deretter et langt brev om at man kan lyve til EA om at man har mistet spillere osv, og at man bare må sende dem en mail med hva man har mistet og selvsagt både bruker og passsord til...*trommevirvel*... [email protected].

Lenke til kommentar

NEEEEEI!!! Jeg scoret et sykt flott brassespark med Elkeson i en kamp nå, og det ble målet ble selvfølgelig ikke et av highlightsene..... I tillegg scoret jeg et flott langskudd med Nem, hvor jeg først dro av en spiller, og deretter driblet meg forbi en annen med rullet.... Det ble heller ikke tatt med.... Jeg scorer sjeldent mål jeg føler for å lagre, men nå når jeg faktisk gjør det, voldtar EA meg i ræven!! Fuck...

Kun TO av 10 highlights er mål (6 mål i kampen, jeg vant 4-2). Resten er redninger og miss.... FAEN! :grumpy:

Endret av G27
Lenke til kommentar

Ledet nettopp 3-0 etter 24 min. Tenkte at dette blir lett match. Men i løpet av 10 min snur han til 3-3. I det 89 min øker eg til 4-3. Han går rett i angrep og putter 4-4. Så blir det ekstraomganger og eg vinner til slutt 7-4. Da har eg også fått annulert ett mål der eg fikk straffe istedenfor. Den bommet eg på.. FUT er latterlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her er mitt lag foreløpige lag: http://www.ea.com/uk...3zXIK8nHvu4:ps3

Begynte på laget i dag. Har aldri spilt UT på tidligere spill foruten å åpne startpakkene...

Egentlig ganske fornøyd med laget :)

Selv om pace på stopperne ikke er like viktig som før - det var et übertregt stopperpar. Ville fått inn en med minst 70 for Gallas, f.eks. Fig.

Du kan også se på Johnson som er en billig spiss, Zamora kan umulig være noe særlig.

Lenke til kommentar

Mine to lag. Har ikke spilt så mye online enda. Sliter med disconnects i eininga. Så har blitt litt mot CPU bare, og ett par kamper i seasons.

Forslag til endringer?

http://www.ea.com/uk...jhvWy5ougSB:360

http://www.ea.com/uk...dSjmqtS5gSL:360

Så ut som to fantastiske lag. Litt spent på hvordan 4-2-2-2 er, må teste den og se om den er noe å vurdere til UT.

Hovland for Kippe?

Lenke til kommentar

Skal få inn Hovland etterhvert ja, har bare ikke funnet ham til riktig pris og formasjon. Satser på at Ogude sine defansive kvaliteter veier litt opp for Kippe. 4-2-2-2 fungerer utmerket for meg i de få kampene jeg har spilt. Skal bli spennende å se om det vedvarer.

Lenke til kommentar

Her er mitt lag foreløpige lag: http://www.ea.com/uk...3zXIK8nHvu4:ps3

Begynte på laget i dag. Har aldri spilt UT på tidligere spill foruten å åpne startpakkene...

Egentlig ganske fornøyd med laget :)

Selv om pace på stopperne ikke er like viktig som før - det var et übertregt stopperpar. Ville fått inn en med minst 70 for Gallas, f.eks. Fig.

Du kan også se på Johnson som er en billig spiss, Zamora kan umulig være noe særlig.

Er klar over det med fart i midtforsvaret.

Men Zamora derimot, har vært veldig god for meg så langt. Men har planer om å skaffe noe bedre etterhvert

Takk for tips:)

Lenke til kommentar

4-2-2-2 fungerer utmerket for meg

Jeg setter dette på kanskje-lista, sammen med en haug med andre alternativer. Kan jo være at noen vil ha noe lignende.

Får ikke bestemt meg for om jeg skal ha pace med Welliton og Emenike, eller om jeg skal satse på litt tregere spisser som har bedre ballkontroll og bedre skudd. Frister med Jovetic, men sliter med å bygge et lag rundt han.

Edit: muligens Frey i mål, prøver å holde det litt billig.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Har noen andre fått skader? Har fått flere i kamper, men har aldri hatt en skadet spiller som har måttet stå over kamper. Me like. Har spilt 25 kamper.

Har fått 3-4 skader på 70-80 ish kamper. Mye mindre enn på 12 hvertfall :) Vært heldig med at jeg har healingkort liggende som matcher skadene og

Lenke til kommentar

4-2-2-2 fungerer utmerket for meg

Jeg setter dette på kanskje-lista, sammen med en haug med andre alternativer. Kan jo være at noen vil ha noe lignende.

Får ikke bestemt meg for om jeg skal ha pace med Welliton og Emenike, eller om jeg skal satse på litt tregere spisser som har bedre ballkontroll og bedre skudd. Frister med Jovetic, men sliter med å bygge et lag rundt han.

Edit: muligens Frey i mål, prøver å holde det litt billig.

Jeg liker comboen, litt treg tank + rask. Sender opp på Gomez i mitt tilfelle, som deretter kan mate Lewandowski, og/eller Muller, Reus som kommer på stormende løp inn fra sine kanter. Spilte nettopp noen kamper med Tippeligalaget mitt som jeg pastet lenger oppi her. Ble desverre knust, mye pga rævva first touch. Tok som regel ledelsen tidlig i kampene, men rakna uti andre omgang. Hadde nettopp en kamp der jeg lå under 1-5 til pause. Putta to raske rett etter pausen, men så begynte fyren å trille ball mellom forsvar og keeper.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...