Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Som sagt, så må nesten folk smøre seg med tolmodighet. Det er MYE som feiler både web app og spillet nå så alle som hyler over ting som er borte, ting dem ikke har fått osv, slapp av det kommer.

 

Side opp og side ned med folk som må poste at dem ikke har fått ditt eller datt blir kjedelig å lese i lengden.

 

EDIT: Og nå er web appen nede..og nå er den oppe igjen..og sånn går dagan.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor har du laget ny bruker?

 

Godt spørsmål, uten noen god forklaring. Jeg bæsja på leggen.

 

Men jeg endra visningsnavn, som jeg angra på, og da tar det noen mnd før man får bytte igjen hvis jeg husker riktig.

 

Har litt over 50k nå, men tror jeg fortsatt venter med å kjøpe inn noe. Skulle helst hatt to ganske solide lag å veksle mellom.

 

Tenkte noe á la dette først.

Lenke til kommentar

Det er jo helt konge med web-appen. Pakkene som tikker inn blir jo rene julekvelden om jeg til slutt får åpnet dem...

Hahah, jeg har sikkert rundt 10 mini bronse/sølv pakker og en gull pakke som jeg har fått etter å ha fått feilmelding og måttet restarte appen. Har også fått rundt 3-4 tusen coins til sammen og.

Lenke til kommentar

Flott å se at du er med på Fifa 13 også, LHUS.

 

Flott å være med. Du kan alltids add'e brickwall_nor, har sikkert et lag innen et par uker :p

 

Kanskje du burde gå for Gustavo istedenfor Melo?

 

Jeg tenkte å gå for http://www.futhead.c...5/#squad-player . Jeg har selvfølgelig ikke pengene til det enda, men er ihvertfall det der jeg skal gå etter.

 

87 i standing tackle frister, mulig jeg setter han inn for Melo. Takker.

 

Drøye kanter, selv med lav rating. Coutinho må være en drøm å spille med, med 92 i dribling. Hvis man ikke bare skal pace abuse'e mener jeg.

Lenke til kommentar

Du bygger et lag med bestående av fotballkort. Dvs. du starter med et elendig bronzelag som du kan bruke i starten. Når du spiller kamper tjener du coins som du kan kjøpe nye spillere for. Det er stort sett bedre å kjøpe spillere fra markedet enn å kjøpe pakker (du får mye drit i pakkene som er mindre verdt enn prisen for pakkene).

 

Du kan også tjene coins ved å kjøpe spillere billig og selge dyrt. Det er tidskrevende og kjedelig. Noen foretrekker trading fremfor å spille kamper.

 

Sånn kort oppsummert.

Lenke til kommentar

I tillegg til det Sovehest sa:

 

Kjemi mellom spillerne dine er viktig. Velg deg en formasjon som du vil spille med, og kjøp inn spillere som har den formasjonen som sin formasjon. Hvis du spiller 4-4-2, ikke kjøp inn en spiller som har 4-3-3 bare fordi han var billigere. Det er den vanligste feilen i ultimate team.

 

Spillerne får også bedre kjemi, som avgjør hvor bra de spiller, hvis de linkes (strekene mellom spillerne dine) med spillere som enten er fra samme land, spiller i samme liga eller i samme klubb. Hvis to spillere som linkes med hverandre både er fra samme land og samme klubb, så vil det gi flere kjemipoeng enn om de f.eks. bare er fra samme land eller bare fra samme klubb eller liga. Prøv å sørge for at spillerne dine har 9 i kjemi.

 

--

 

Spiller H2H nå siden jeg ikke har spillere i UT, og det var en stor positiv overraskelse. H2H i FIFA 12 var et mareritt, men dette er faktisk spillbart. Spartak Moskva og 4-1-2-1-2.

 

Så digg formasjon at jeg vurderer å bruke den i UT. Kanskje dette (Futwiz hang seg):

 

--------------Welliton-----------Emenike

 

-------------------------Eduardo

 

Bastos-----------------------------------------Hulk

 

-----------------------Gustavo

 

Marcelo------Luiz--------------Dede-------Maicon

 

-------------------------Cech

Lenke til kommentar

Kan man faktisk ikke søke etter stadium? får "Oops" meldingen hver gang jeg prøver, enten jeg velger "gull" eller ingenting.

 

EDIT: Andre enn meg som er nødt til å velge norsk språk for at spillet skal godta online pass? Jeg har alltid brukt engelsk, men på Fifa 13 kødder det seg til. Jeg får opp "We're sorry but youre not permitted to register an online pass" om jeg velger engelsk språk, SELV om jeg allerede har registrert det. Helt idiotisk

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...