Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det funker jo fortsatt. Ny bronze. Det verste er at jeg ikke logger inn og ut - jeg får feilmelding type "Oops!...... "

 

Greit nok at det kun er bronze, men litt artig er det likevel.

 

Nå fikk jeg 2 promopakker i tillegg til en minibronze.

post-8559-0-04134800-1348836331_thumb.jpg

 

I silverpacken var det 1000 coins i tillegg til 2-3 spillere. Når jeg la inn coins og spillere i klubben, krasjet weben igjen, og da ventet en ny silver promo. :)

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Hmm, kjøpte akkurat Lucas for 8900 coins i CAM, men lurer på om jeg skal gjøre han om til CF og bytte han ut for Sobis. Sobis har gjort en OK jobb han, men siden UT kampene er 100% tut og kjør med raskest mulige spillere, så føler jeg "Sobeast" blir for dårlig. Han har ikke farten på sin side og null hodestyrke. Selv om han har gode skudd, så føler jeg ikke at han er noe bedre å skyte enn f.eks. Jean eller Elias som jeg har som CDM's. Lucas har jeg ikke testet, men han har ihvertfall hurtighet. Hva tror dere? Lucas på CAM eller CF i 4-2-3-1?

 

Elkeson har heller ikke farten på sin side, men jeg kan virkelig anbefale han. Fantastisk skudd med begge føtter, hodestyrke, duellstyrke, 5* skill moves, god ballkontroll og svært, svært mål-kåt Kommer aldri til å selge han, uansett!! Jeg elsker han.

Lenke til kommentar

Både Elkeson og Sobis høres veldig tregt ut, ville helt klart fått inn Lucas sentralt. Du har uansett pace nok i massevis på kanten, med Wellington Nem, hvis du fortsatt har han.

 

Jeg har ikke lag for tida, det er bra kjedelig. Selger absolutt alt, til og med det nye brasilianske laget jeg begynte på. Jeg skal ha det brasilianske laget, men selger de jeg hadde kjøpt inn og venter på at prisene skal falle.

 

Er forresten LHUS.

Lenke til kommentar

Flott å se at du er med på Fifa 13 også, LHUS. Begynte å lure på om du hadde gravd deg ned siden jeg aldri så noen kommentarer fra deg.

 

Ser prisene allerede begynner å falle på spillere, og lurer ærlig talt på om jeg skal kvitte meg med Lucas, allerede før jeg har brukt han. 8900 coins synes jeg ærlig talt er en stiv pris, og det var den klart billigste på markedet akkurat da (budrunde). Av de andre spillerne føler jeg ikke at det er noen jeg kan tape store summer på. Kanskje jeg kvitter meg med Coutinho også, da han kostet meg 4600. Han lever dessverre ikke opp til sine 92 dribbling stats. Føles ikke spesielt rask og skyter ikke noe spesielt bra. Foreløpig har jeg uansett følt at UT går for fort til å begynne med mye skill moves og dribling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...