Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er i den, tydeligvis, HELL-NO-AT-JEG-BETALER-EA-GRUPPEN, så jeg skal faen meg bygge meg opp og ikke betale en dritt ekstra til EA. Kjører sølv-lag med tippeliga/norske spillere, typ: Jarstein, Matland, Rogne, Reginiussen, Vilsvik, Fellah, Berisha, Nielsen, Berget, Ondrasek, Moldskred (! han suger i virkeligheten, men har faenmeg 83 i pace) osv. Knuser all motstand sølvmessig sålangt, prøver å få King og Gatt, så er jeg fornøyd.

 

Så skal jeg bygge et gulllag fra primera, første jeg skal kjøpe er Callejon (som i Fifa 12) og bruke ham som ST. Han er helt PSYKO med pacen. Selv i Fifa 13.

Lenke til kommentar

Rykket opp i ny divisjon. Vinner den første kampen 7-0, men etter kampen er ferdig får jeg opp "EA are unable to process your order". Blir registrert som 3-0 tap, og jeg blir kastet ut til hovedmenyen. Neste kampen vinner jeg 3-0, og det samme skjer igjen. Har aldri skjedd med meg før, da jeg har vært forholdsvis heldig. Men her kommer det rare. Jeg logger på Ultimate team, sjekker season statistics, og jeg står oppført med 4 strake tap, når jeg bare har spilt to kamper. Tapene har i tillegg blitt registrert som 2 win på statistikken. Good job, EA. Good job.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva tenker folk om prisene for spillere?

 

Jeg tenker at de er hinsides all fornuft.

 

Er det sannsynlig at spillere som Welliton og Dedé vil synke til et mer edruelig prisnivå? Har tatt meg en spillepause for å trade'e, og skulle gjerne fått disse to for maks 3k hver.

 

Kommet meg til 3. div, men jeg er så håpløst dårlig at jeg føler jeg må stille med et betydelig sterkere lag i den divisjonen, Derfor noen dager med trading. Har ikke startet på 3, div, men alt som er bedre enn 4. div. blir stress.

Lenke til kommentar

Hva tenker folk om prisene for spillere? Har fått både balotelli og cavani mm. i pakker nå og lurer på om det er lurt å selge unna nå, eller vente noen dager for å få mest mulig for disse.. Noen ideer?

Du burde selge nå, de fleste spillerne nå er overprisa, men etter en ukes tid vil jeg tro, så vil prisen på mange/noen av spillerne falle.

 

Åpne noen pakker igår(hadde 150kr til overs på PSkontoen) Og i de pakkene får jeg: Torres, Cech, Mata, Oscar, Ramires..Merkelig?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Skal de so har Season ticket få pakker? fikk noen når jeg startet FUT første gangen, men thats it.

Har fått 3 ST pakker til nå..

 

Noen som har noen tips til å tjene penger på trading? Skjønner jo at man må prøve å snappe opp spillere til under markedspris, men er jo ikke så lett å vite hva spillere vanligvis går for, og fort gjort å gjøre bomkjøp..

jeg pleier å holde meg i PL og Laliga der vet jeg sånn ca pris på spillerne..Men det er ikke lett å finne gode kjøp,.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...