Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

LAGET mitt.

 

8 Kamper - 7 seire og 1 uavgjort og 1 pokal.

 

Mine tanker om Fifa 13 UT:

 

Vingbacker har fått et MASSIVE overhaling siden Fifa 12. Da var de alltid feilplassert, lå altfor bredt i forsvar, og "luntet" hjem ved kontring imot, selv om man var på "defensive" eller "ultra defensive".

 

Nå ligger de perfekt posisjonert no matter what. Når du er i forsvar, så ligger faktisk linja perfekt - med 5 forsvarere. Dermed lett å trekke ut stopperen i midten (i mitt tilfelle Lucio) og stoppe de fleste forsøk mot meg.

 

Vingbackene drar nytte av noe helt annet også, nemlig de LATTERLIG presise L1+Trekant pasningene i bakrom. Om dette er en glitch EA vil rette på vet jeg ikke, men når man slår en lob-pasning i bakrom har den en merkelig kurve som gjør at den stopper relativt fort foran angriperen din.

Dersom den spretter, vil angriperen din sannsynligvis vinne duellen pga første-touch egenskapene, som vil være bedre enn forsvareren sin.

 

Oppskriften min er mer eller mindre gi ballen til vingbackene, og følg med på minimap'et til spissene går på løp.

 

Noe som irriterer meg er at demo-formasjonene er borte. 5-4-1 Diamond var uovervinnlig.

Noen som vet om disse kommer ut på en patch? Hadde gledet meg til litt taktiske forandringer i Fifa 13 - ikke de samme 4-1-2-1-2 idiotene i hver kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den meldingen "Oops! Sorry, it looks like something went wrong... Please refresh your browser..." man får i web appen går meg på nervene. Må skrive inn nytt auksjonssøk hele tiden! Regner med det ikke er noe jeg kan gjøre?

Bare minimer søkefeltet, ikke søk på f.eks: liga-nasjon-formasjon samtidig,.

 

Vær så snill å svar meg på dette:

 

har kjøpt Fifa ultimate team (har dog ikke fått det og får det ikke i dag pga de fuckings elkjøp ikke har greid å fått det hit) og da får man 24 gullpakker, kan man også kjøp seaons ticket og få 24 extra premium packs?

Ja

Lenke til kommentar

Den meldingen "Oops! Sorry, it looks like something went wrong... Please refresh your browser..." man får i web appen går meg på nervene. Må skrive inn nytt auksjonssøk hele tiden! Regner med det ikke er noe jeg kan gjøre?

Bare minimer søkefeltet, ikke søk på f.eks: liga-nasjon-formasjon samtidig,.

 

Vær så snill å svar meg på dette:

 

har kjøpt Fifa ultimate team (har dog ikke fått det og får det ikke i dag pga de fuckings elkjøp ikke har greid å fått det hit) og da får man 24 gullpakker, kan man også kjøp seaons ticket og få 24 extra premium packs?

Ja

 

hva annet enn 24 extra packs får man ved sesons ticket?

Lenke til kommentar

Den meldingen "Oops! Sorry, it looks like something went wrong... Please refresh your browser..." man får i web appen går meg på nervene. Må skrive inn nytt auksjonssøk hele tiden! Regner med det ikke er noe jeg kan gjøre?

Bare minimer søkefeltet, ikke søk på f.eks: liga-nasjon-formasjon samtidig,.

 

Vær så snill å svar meg på dette:

 

har kjøpt Fifa ultimate team (har dog ikke fått det og får det ikke i dag pga de fuckings elkjøp ikke har greid å fått det hit) og da får man 24 gullpakker, kan man også kjøp seaons ticket og få 24 extra premium packs?

Ja

 

hva annet enn 24 extra packs får man ved sesons ticket?

 

20% avslag på pakker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...