Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut det. Ville dog ha byttet ut Esswein med Gomez/Mandzukic/Lewandowski e.l.

 

Farfan er mer egnet enn Robben som RM så ville ha byttet plass på de. Sist men ikke minst hadde jeg kastet Sirigu så fort så mulig ut fra det laget. Makan til rævva IF kan du se lenge etter. Marchetti, Buffon og SIF Handandovic er klassekeepere som jeg ville ha sterkt anbefalt ovenfor IF Sirigu(NIF Sirigu er dog god.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser bra ut det. Ville dog ha byttet ut Esswein med Gomez/Mandzukic/Lewandowski e.l.

 

Farfan er mer egnet enn Robben som RM så ville ha byttet plass på de. Sist men ikke minst hadde jeg kastet Sirigu så fort så mulig ut fra det laget. Makan til rævva IF kan du se lenge etter. Marchetti, Buffon og SIF Handandovic er klassekeepere som jeg ville ha sterkt anbefalt ovenfor IF Sirigu(NIF Sirigu er dog god.)

 

Tusen takk for tips. Eneste problemet mitt med keeperen er at umulig å koble T.Silva med en annen keeper. Det som er bra med Sirigu er at han er italiener, men spiller i den franske ligaen. Finner ikke mange andre keepere som er slik, selvom jeg har mine mistanker om han er ikke er den beste, nei :)

Lenke til kommentar

Noen som er flinke og muligens kan lage en squad i prisklasse 1 til 1,3 millioner? Gjerne ha gode workrates (medium-high) på defenders. Helst med T.silva da jeg har han og noen andre gode defenders (italienere/franske) og tyske angrepsspillere.

Prøv å link alle (9 chemistry). Muligens kjøper jeg laget vist tidligere

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Noen som er flinke og muligens kan lage en squad i prisklasse 1 til 1,3 millioner? Gjerne ha gode workrates (medium-high) på defenders. Helst med T.silva da jeg har han og noen andre gode defenders (italienere/franske) og tyske angrepsspillere.

Prøv å link alle (9 chemistry). Muligens kjøper jeg laget vist tidligere

Tusen takk :)

 

http://www.futhead.com/fifa/squads/11067732/

 

Noe slikt kanskje? :) Kan bytte ut El Shaarawy for Giovinco om du prioriterer work-rates over skills.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Billig lag med mye 5star skill spillere? Gjerne hybrid, ikke russlands liga da jeg har et derfra allerede. Et italiensk lag ville vært toppers da jeg kan bruke balotelli på topp :)

 

Og nei jeg trenger ikke 90+ pace spillere på hele laget slik som majoriteten i fut bruker, vinner stort sett alt uansett.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg nekter plent å bruke ekte penger på FUT og får dermed aldri råd til noen "kule" spillere.

 

Jeg har brukt 149 kr, og den beste spilleren jeg fikk var Arshavin. Nå sitter jeg med TOTS Reus, TOTS Mata, TOTS Cazorla og mye annet gromt.

 

Å spille om coins eller penger funker bare ikke. Kynisme og time wasting ville blitt et enormt problem.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Mitt lag for tiden

 

http://www.futhead.com/fifa/squads/11897154/#

 

Nylig byttet ut felanini med lampard, dette fordi jeg manglet en god frisparktager+jeg elsker langskudd.

 

Noen tips til forbedringer? Tenkte kanskje få inn IF eto når jeg får nok coins, vet det er litt låst mtp at det er et hybrid lag men hvis noen har tips taes det imot med takk. :)

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...