Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens! Vet ikke om dere har sett den svindelen som mange på FUT driver med? De setter ut en spiller billig, for eksempel Ribery. Plutselig byr de 900k med en annen bruker de eier, og vips så byr en annen over dem som gjør at han får kortet, men har betalt 300k over markedspris.

Hvordan gjør de dette? Jeg bruker webappen og ser hele tiden slikt skje. Får ikke de som byr sist oppdatert at noen har satt opp prisen betraktelig? Skal lage et dyrt lag, så vil helst slippe å bli svindlet slik, derfor er ute etter tips :)

Mistenker det kan ha noe med folk som byr in-game, og ikke på webappen som jeg holder meg til når jeg kjøper spillere.

Lenke til kommentar

Slikt skjer bare når du ender oppi en budkrig der du byr like fort som han andre byr. Plutselig så byr han voldsomt mye og uten at du ser på prisen som dukket opp så byr du igjen av ren refleks siden dere har holdt på slik en stund..og da er du screwed.

 

Aha, så man må være forsiktig med å by veldig kjapt etter han andre? Det tar vel sånn 3 sec. før man kan by på nytt, så burde ikke være noe problem for meg da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...