Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Slik ser Bundesliga-laget mitt ut nå:

3ttboowx6sxr2jctoj.png

Spissene er ikke de raskeste, så hvis jeg sliter med å komme til sjanser, så kommer Esswein (som forøvrig er helt vill) inn og da ordner det seg som regel. Roterer endel på laget, har Farfan, Bastos, Schurrle, Felipe Santana, IF Olic, Diego og Makiadi på benken blant annet. Planen videre er nå IF Götze og IF Lewandowski om jeg har lyst til å prøve han igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hummels i midten og Naldo til venstre? Hummels er den beste stopperen i Bundesliga, og han trenger ikke noe særlig med pace i midten. Mulig jeg har nevnt Hummels for deg før, forsvaret ditt virker kjent. High attacking WR på han i midten er ikke noe særlig.

Hørt at Kiessling skal være ganske dårlig, men har ikke prøvd han selv. Statsmessig har han bare skudd og headinger (inkl. høyde).

Neuer og Adler UP er begge bedre enn Wiese. Wiese har for dårlig handling og positioning.

Lenke til kommentar

Prøvde Hummels. Ble voldtatt. Kommer aldri til å bruke han igjen. Den treeren jeg har nå fungerer veldig bra, og føler ikke det trengs noen endringer der.

Kiessling er fantastisk. Goalgetter av rang. Han er bedre alene på topp hører jeg folk påstå, men han fungerer bra for meg. 14 mål på de første ti kampene, og har scoret både med hodet og føttene, kort og langt, hardt og plassert. Han fungerer til alt. Skulle ønske han var raskere dog.

Om du leser innlegget mitt med dette laget tilbake noen sider, så tror jeg at jeg skrev at laget ble bygget rundt Wiese. Alltid hatt lyst til å prøve han. Ny keeper er ikke førsteprioritet to be honest. Wiese er knall for meg for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Prøvde Hummels. Ble voldtatt. Kommer aldri til å bruke han igjen.

Alt handler om å falle av i tide, posisjonere seg tidlig. Jeg bruker mye pace i forsvaret selv, men når jeg spiller 3-5-2 er ca 65 pace og oppover i midten bra nok for meg.

Adler UP ligger på under 7k nå og kommer bare til å falle ytterligere når vi nærmer oss TOTS. Men hvis det er et poeng å bruke Wiese så er jo det greit.

Jeg kunne også forsterket flere av mine lag, men har brukt svakere spillere fordi jeg liker dem bedre IRL.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Forsvarsspill på FIFA er nok der jeg sliter mest, så en rask back er nesten et must om jeg skulle feile med en takling eller noe.

Kjøpte Adler UP nå for å teste. To baklengs i første match. Den ene en straffe han var på, via stanga. Det andre et langskudd han også var på, men ikke klarte å slå ut. Får se hvordan det utvikler seg videre. tIl 5500 så er han ok.

EDIT: Ny kamp, nytt mål hvor Adler er på den, men slår den i mål. Tre like mål nå hvor han ikke klarer å få den utenfor. Faen så irriterende! :p

Kjøpte Lewandowski IF nå, fungerte veldig bra og fikk en scoring i første kamp. Noe annet enn Mandzukic, da han er litt raskere. Det utgjør mye når man spiller på den måten jeg gjør. Next up; Götze IF. Noen som har testet det kortet? Stor upgrade fra det vanlige? Må få solgt litt PL-dødkjøtt først.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Hadde Reus på CAM før, funket ikke optimalt. Ble sliten og ble bare løpende i mellom. Götze funker meget bra. Spørsmålet er om in form-kortet til Götze er verdt en upgrade på 280 000.

Kan hende at Götze får SIF etter to mål + assist sist, han var enten SOM eller VM. Hvis han var SOM går jo prisen på IF ned, vet ikke hvor stor innvirkning en VM evt vil få.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Du skal ikke undervurdere å sette Gündogan opp i CAM-rollen og heller få en type som Schweinsteiger/Martinez i den pasningsrollen på midten. Hvis du trives bedre med offensive CM-er kan du jo vurdere Van Der Vaart/Diego/Kroos der. Bare kaster litt ball her nå, synes egentlig ikke at IF Götze er noen voldsomt god idé kontra vanlig Götze eller Gündogan i CAM-rollen.

Lenke til kommentar

Må prøve å spille dette litt mer, blir bare for å få de siste achievements. Mangler bare dem i UT, noen av dem er meget tidskrevende. Spesielt den å få opp verdien i stallen til 85 mill. Den tar tid, fikk den etter hvert på Fifa 12 men er en utfordring om man ikke er heldig å får en skikkelig god spiller man kan selge for mye coins.

Lenke til kommentar

Må prøve å spille dette litt mer, blir bare for å få de siste achievements. Mangler bare dem i UT, noen av dem er meget tidskrevende. Spesielt den å få opp verdien i stallen til 85 mill. Den tar tid, fikk den etter hvert på Fifa 12 men er en utfordring om man ikke er heldig å får en skikkelig god spiller man kan selge for mye coins.

Hva skal du med det?

Lenke til kommentar

Hva skal du med det?

Regner med du sikter til Achievements. Er nok vanskelig å skjønne seg på Trophies eller Achievements om man ikke liker det selv, men for dem som samler på dem synes det er moro å prøve å få mest mulig av dem i hvert eneste spill. Finnes nok av dem som samler, tviler på eg er alene.

Lenke til kommentar

Regner med du sikter til Achievements. Er nok vanskelig å skjønne seg på Trophies eller Achievements om man ikke liker det selv, men for dem som samler på dem synes det er moro å prøve å få mest mulig av dem i hvert eneste spill. Finnes nok av dem som samler, tviler på eg er alene.

Ok, bare lurte på om du får brukt det til noe, men tydeligvis ikke. Folk samler på rarere ting :)

Lenke til kommentar

Ok, bare lurte på om du får brukt det til noe, men tydeligvis ikke. Folk samler på rarere ting :)

Nei man får ingenting for å samle på Achievements. Er vel et tidsfordriv de gangene man spiller. Er jo mange som spiller bare for å få dem, eg er ikke helt der. Kan spille spill eg liker etter eg har fått alle achievements, som Fifa kan eg spille gjennom hele året i perioder. Men føler man får mye ut av spillene når man samtidig går etter achievements.

Lenke til kommentar

Men nå begynner det å bli klin umulig å få solgt in-forms føler jeg. Ga opp Bundesliga-laget mitt og prøver å få solgt Götze, Reus osv, men ingen som vil ha. Senker prisen for hver gang jeg ikke få solgt dem. Tar allerede et stort tap på salg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...