Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Reus kan helt fint brukes i CAM-rollen, jeg synes dog han blir litt fort sliten, men han har et helt sinnsykt longshot. Mener å huske han har 88 i longshot eller noe, så den rollen passer ham fint.

 

Hvis ikke er Götze en av mine favoritter i den posisjonen (bak spissene), men har ikke prøvd noen av dem i den formasjonen du spiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tanker, evt. forslag til spillere jeg kan bytte? Husk at dette er et lavbudsjettslag og kun en backup til hovedlagene mine.

 

Naldo ut til venstre, og Hummels i midten. Jeg har også god erfaring med Gündogan på SDM, selv om han ikke er så stødig defensivt. Lewandowski og/eller Gomez. Reus funker helt klart på SOM.

Lenke til kommentar

Thanks thanks!

 

Jeg har ikke så mye erfaring med ’trege’ midtstoppere, men skal teste ut Hummels når jeg får tid. Har tenkt på Gündogan jeg også, men prøvde Makiadi nå nettopp og han fungerte veldig godt, så vi får prøve Gündogan om det viser seg som en dårlig idé i lengden. Makiadi altså.

 

Både Lewandowski og Gomez hadde jeg mitt forrige Bundesliga-lag og det fungerte ekstremt dårlig, så var et bevisst valg å prøve uten de inntil videre. Mulig jeg henter inn Gomez senere, vi får se.

 

Fant Reus i 3-5-2 og CAM til 6 800 nå, så skal teste han. Long shots here I come! :p

 

EDIT: Fire på seiere på rad nå. Alle med ett mål, men likevel solide seiere. Reus var et meget godt kjøp, det merket jeg allerede nå! :)

 

EDIT 2: Seks kamper, seks seiere. Anbefaler laget på det sterkeste til alle som vil ha et artig lag til rundt 20k.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Milito er utrolig undervurdert, ja. Brukte han på mitt lag fra Sør-Amerika for en tid tilbake, sammen med Muriel på topp. Radarpar det også.

 

Hadde fort brukt Muriel mer om han var større eller bedre på hodet. 60 heading, 62 jumping og 68 strength blir litt tynt. Men han er helt rå på pace og ballkontroll, og 80 finishing er også ganske bra på en 78 overall.

Lenke til kommentar

kjøpte rooney i går, og skuddet hans er syyyykt OP. utrolig hardt, det samme med zlatan, han svensken tror jeg er en av de beste spillerne på spillet. høy, sterk, rundt 80 i pace. 5 star i bådde weak foot og ferdighetstrekk. har 88 i skudd. det er bare og gi zlatan ballen så er det mål 9 av 10 ganger.

 

I dag ble ps3'en min ødelagt. spillet har fryst 20 ganger daglig den siste uka men i dag sa det stopp. kontrollen ville ikke koble til playstation, spill cd'en ville ikke ut, lyset på både slå av/slå på og ta cd'en ut knappen slutta å virke. lagde en konstant pipe lyd og at skjermen blir blå. den har vell stått rundt 200 dager til sammen, så det er vell ikke så rart. Noen som vet hvor jeg får tak i en ny ps3, billig?

Lenke til kommentar

Tenkte eg skulle prøve meg litt igjen i denne udugeligheten igjen. Men ble med to kamper mot to pace abusers. Helt absurd hvor avhengig folk er av fart generelt dette året på Fifa. Aldri spilt et fotball spill der fart er så overvurdert som Fifa 13. Tapte selvsagt begge kampene siden eg ikne har noe godt lag, spilt 8 kamper. To spillerne hadde neste identiske lag siden det er fart slm gjelder så er det nesten mulig å tippe hva folk bruker før man faktisk ser laget. Begge to prøvde på en ting gjennom hele kampen, var seøvsagt høye gjennombrudds pasninger. Og da lykkes man utrolig nok ganske ofte mot en som har demichelis i midtforsvaret. Lurer på om dem som spiller på denne måten føler seg gode. Kjenner eg folk rett sitter dem å tror at de har noe helt eget og spesielt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte eg skulle prøve meg litt igjen i denne udugeligheten igjen. Men ble med to kamper mot to pace abusers. Helt absurd hvor avhengig folk er av fart generelt dette året på Fifa. Aldri spilt et fotball spill der fart er så overvurdert som Fifa 13. Tapte selvsagt begge kampene siden eg ikne har noe godt lag, spilt 8 kamper. To spillerne hadde neste identiske lag siden det er fart slm gjelder så er det nesten mulig å tippe hva folk bruker før man faktisk ser laget. Begge to prøvde på en ting gjennom hele kampen, var seøvsagt høye gjennombrudds pasninger. Og da lykkes man utrolig nok ganske ofte mot en som har demichelis i midtforsvaret. Lurer på om dem som spiller på denne måten føler seg gode. Kjenner eg folk rett sitter dem å tror at de har noe helt eget og spesielt.

Det er ikke EA sin feil at du ikke greier å forsvare deg.

 

Forstår meg ærlig talt ikke på all denne klagingen om at pace ødelegger spillet. Hvis du på død og liv må starte med en av de seneste midtstopperne, så bør du ihvertfall ta noen enkle forhåndsregler før du spiller mot en fyr som starter med Sturridge, Walcott og Bale. Prøv å les trekkene til motstanderen, ikke ligg for høyt med backlinja, og fall av med midtstopperne før en av motstanderens spillere går på løp. Det sier seg selv at Demichelis vil få problemer i en løpsduell mot Bale når begge to starter løpene sine på likt.

Lenke til kommentar

Det er ikke EA sin feil at du ikke greier å forsvare deg.

 

Forstår meg ærlig talt ikke på all denne klagingen om at pace ødelegger spillet. Hvis du på død og liv må starte med en av de seneste midtstopperne, så bør du ihvertfall ta noen enkle forhåndsregler før du spiller mot en fyr som starter med Sturridge, Walcott og Bale. Prøv å les trekkene til motstanderen, ikke ligg for høyt med backlinja, og fall av med midtstopperne før en av motstanderens spillere går på løp. Det sier seg selv at Demichelis vil få problemer i en løpsduell mot Bale når begge to starter løpene sine på likt.

 

Liv og død starte med de tregeste midstopperne? Er ikke mange midtstoppere som kan utsprinte walcott, Luciana narsingh, biabiany, Myaichi og andre. Den raskeste er vel Marvell Wynne mens de fleste er under 80. De over koster som regel mer enn hva en gjennomsnittlig bruker har råd til.

 

Når det kommer til taktikk så går det fort å gjøre feil mens han løper forbi alle som om det går på saktefilm.

 

Jo, det er EA sin feil. Folk som misbruker farten på spillerne burde straffes ved at spillerne blir fortere slitne. Du ser vel ikke Walcott løpe opp og ned 100 ganger IRL?

Lenke til kommentar

Thanks thanks!

 

Jeg har ikke så mye erfaring med ’trege’ midtstoppere, men skal teste ut Hummels når jeg får tid. Har tenkt på Gündogan jeg også, men prøvde Makiadi nå nettopp og han fungerte veldig godt, så vi får prøve Gündogan om det viser seg som en dårlig idé i lengden. Makiadi altså.

 

Både Lewandowski og Gomez hadde jeg mitt forrige Bundesliga-lag og det fungerte ekstremt dårlig, så var et bevisst valg å prøve uten de inntil videre. Mulig jeg henter inn Gomez senere, vi får se.

 

Fant Reus i 3-5-2 og CAM til 6 800 nå, så skal teste han. Long shots here I come! :p

 

EDIT: Fire på seiere på rad nå. Alle med ett mål, men likevel solide seiere. Reus var et meget godt kjøp, det merket jeg allerede nå! :)

 

EDIT 2: Seks kamper, seks seiere. Anbefaler laget på det sterkeste til alle som vil ha et artig lag til rundt 20k.

 

Kan anbefale Gundogan som cdm. Selv om han ikke har de beste defensive statsene er han ofte i posisjon, og med 84 i pace skal det mye til for å løpe forbi. God til å løpe opp farlige kontringer, og er ofte med på å starte dem selv. Anbefales :thumbup:

Lenke til kommentar

/Ragemode on

 

Til FIFA 14 bør EA fikse den forpulte bugen med at man ikke får poeng om en fag ragequitter akkurat i det kampen er ferdig. Jeg trengte to seiere for å ta tittelen, men etter kampen ble jeg stående med 17 poeng. Hadde han quittet før kampen var over, ville jeg fått alle poengene. Hvor FAEN er logikken i dette?

 

EA, go suck a dick. Dette er latterlig!

 

/Ragemode off

Lenke til kommentar

De bør også ordne slik at en scoring før 5 spilte minutt gir deg seieren om motstander quiter. Jeg har mistet utallige seire (kanskje ikke utallige, men jeg har ikke tall på dem), på grunn av det. Typisk en gang hver økt, når jeg glemmer å "drøye" i 5 minutter før jeg gjør noe.

Lenke til kommentar

:xmas:

 

 

Åpna mye pakker? Thiago Silva og Di Natale koster i hvert fall en formue. Førstnevnte ser litt waste ut, marginalt bedre enn NIF'en og koster et hav av coins. Hvis han var spiss kunne jeg skjønt det, men noe av greia er kanskje å imponere.

 

Jeg punga ut for SIF Cesc fordi han faktisk var en ganske bra oppgradering. +4 shooting i forhold til IF'en, og i midten av en treer er hver eneste økning defensivt viktig når han er såpass "svak" der.

 

Burde egentlig fått inn Casillas. Keeperplassen er den siste jeg ville satt inn sølv på. Fem bak gjør at man blir litt mindre imponert enn man kunne blitt.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...