Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater price fixing,helt sjuke priser på irske spillere da vet jeg at jeg skal hamre irske spillere på fifa 14 :p

 

Det er ikke akkurat price fixing. Jeg kunne lagt ut spillerne for 150, og de ville fortsatt blitt solgt for noen tusener.

 

Jeg gikk bare ca 100k i pluss. Litt slapt av meg å ikke hamstre inn flere kort.

Lenke til kommentar

Vant turneringen på andre forsøk, og fikk i tillegg til de 15 000, Abate i gullpakken. Fornøyd med det :) Selge laget nå da. Anbefaler ikke Gibson som Cam. Håpløs. Stokes var også svært dårlig i forhold til når man bare bruker sølvspillere i laget. Rart. Menmen

 

EDIT: Hmm. Spilte nettopp kamp, og så scoret jeg 3-3 i det 117 minutt i ekstraomgangene og motstanderen rage quittet. Jeg var, og er fortsatt, i semifinalen i sølvturneringen, men jeg fikk allikevel tap på "record". Ikke at det egentlig gjør noe, men så irritert som jeg allerede er på EA, så blåser det lille der seg ekstra opp :p

Endret av G27
Lenke til kommentar

'you did not finish the game DNF and this will cause reduction in coins in future games'

 

når denne meldingen kommer, det skjedde etter at jeg måtte bare slå av da jeg måtte ta en viktig telefon, men er det mye de reduserer myntinntekten i kampene, er det mulig å få denne tilbake som den var?

 

Mener du skal få opp verdien på modifieren hvis du går inn og ser hva du har fått coins for. Du opparbeider deg en bedre modifier igjen om du ikke quit'er eller blir frakobla i de neste matchene.

Lenke til kommentar

I går satt jeg meg ned en times tid å fikk faktisk fikset kontrolleren jeg knuste. Hadde reservedeler fra andre kontrollere jeg har knust, så med mye tålmodighet ordnet det seg :) Måtte ty til teip for å få dekselet til å sitte sammen, men det er jo ikke uvanlig.

 

Nå skal jeg selge det jævla dritt laget jeg hadde tidligere, og bygge dette: http://www.futhead.c...5/#squad-player

Målet var å få Quintero og Lacazette på samme lag, så er veldig fornøyd med hvordan det ble seende ut til slutt. Leao er kun der for å gi kjemi, så er spent på å se hvordan midtbanen vil klare seg. Vurderer å investere i Nei på RB, men må nesten se hvor langt pengene strekker seg. Skriver egentlig bare dette fordi jeg er så lykkelig jeg endelig fikk satt sammen et lovende lag.

 

EDIT: Er så lei av å møte bronselag i sølvturneringen. Taper alltid. Skjønner det ikke. Jeg taper faktisk ALLTID :( Er noe muffins med hele Fifa 13. Hmpf, hmpf. Ikke at det er noe nytt.

 

En annen ting, kan man quitte en kamp uten at man mister DNF? Sånn hvis man quitter med en gang? Har prøvd før, men mener jeg mistet DNF da, så tør ikke :p

Endret av G27
Lenke til kommentar

Rage quittet for første gang siden den første uken med FIFA 13 i dag. Voldtok en fyr og ledet 4-0 etter 20 minutter. Hadde 60% possession etter første omgang. I andre omgang får jeg fire helt syke gule kort som betyr to røde. Han snur til fuckings 7-5. Skal faen ikke være lov...

Lenke til kommentar

Hvis man leaver en kamp før det er gått 5 min, vil man da miste DNF? Jeg er dritt lei av å møte og bli totalt voldtatt og overkjørt av bronselag i sølvturneringen, så nå nekter jeg å spille de kampene. Helt overdrevent hvor OP de bronsespillerne skal være :/

Lenke til kommentar

Ny bronseturnering ute nå. Kun bronsespillere, og minst tre nasjoner i starting XI. Kommer med mitt lag når det er komplett. Er jo klin umulig å få tak i de spillerne jeg vil ha, uten å måtte betale 6-10 ganger mer enn markedsprisen.

 

EDIT: Laget mitt, en hybrid med Engelske og franske spillere, pluss en fra Sierra Leone, for å få tre nasjoner. Spillerne er fra npower League Championship, League 1, League 2, Ligue 1 og Ligue 2 i Frankrike. Alle spillerne får 9 chem. Skal teste laget nå. Aner ikke om det fungerer, men bronselag er alltid artig.

 

80qty0gkgz2x092vkz.png

Futhead: http://www.futhead.c...squads/8295722/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...