Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mange her som har begynt å ruste opp mot St. Patricks Day? Om det ikke blir, så legger jeg fra meg FIFA for denne gang.. Har hamstret noen hundre McGeadies siden J

anuar.. og brukt alt jeg har.

 

Litt vesentlig å kjøpe dem så billig at du uansett kan selge dem med profitt. Har noen McGeady og Long.

Lenke til kommentar

driver å price fixer Holtby fra Spurs i 4-1-2-1-2 formasjonen, kjøpern for 350 - 400 og selger han for 800-1000. har tjent 35k i dag bare på det.

 

har det kommet st. patricks turneringer de tidligere utgavene av fifa?

 

edit: merker at prisene på omtrent alt øker jo ut over dagen.

Endret av Superbia
Lenke til kommentar

Westwood for eksempel? Han er en ok keeper, men ikke noe mer..

 

Jeg ville unngått å bruke han, men han er kanskje ikke så ille.

 

Noen som har en formening om når jeg burde kjøpe IF Jovetic? IF Sissoko lå nesten nede på 40k på lør/søn og begynte bare å stige i pris etter det. SIF Inler fortsatte å synke fram mot slutten av TOTW, det samme med IF Flinders.

Lenke til kommentar

Faen, Jovetic stiger allerede, hvis det ikke bare skyldes at det blir lagt ut færre kort på kvelden. Drittlei av å hele tida måtte betale tusenvis av coins ekstra for IF-kort. Både IF Sissoko og SIF Inler måtte jeg betale 7-8k ekstra for, selv om det var uka de var i pakkene. Fikk bra profitt på begge, men det føles så jævlig unødvendig.

 

Må jeg ut med over 90k for Jovetic, så gir jeg faen i hele kortet. NIF'en funker også fjell.

Lenke til kommentar

Virker som at St. Patrick's rushet er i ferd med å starte, med litt under en mnd igjen (eventuelt). Ser ut som at McGeady allerede er over 2k, selv om han naturligvis skal stige mye mer om det blir turnering.

 

Har foreløpig bare 17 McGeady, 11 Long og 1 Gunning. Gidder ikke å kjøpe inn McGeady for over 2k, det kan fort bli et tapsprosjekt. Gunning er det kanskje mulig å fortsatt gjøre noen kupp på, siden han er sølv og bare 70.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Daniel Villalva. (argentina)

Daniel Villalva er en sølvspiller med 66 overall rating med 78 i tempo 75 i dribling og 62 i skudd.

fem stjerner svak fot og 4 i ferdighets trekk.

Han er smidig og har en utrolig utholdenhet.

24 mål på 9 kamper,

 

Håper noen kan teste han ut å si om de mener det samme som meg. han koster bare et par hundre coins :)

Lenke til kommentar

Hvordan liker dere 4-3-2-1 formasjonen? Vurderer å bygge et lag, men da må mange spillere selges, noe som tar tid. Så før jeg gjør noe slikt, lurer jeg hovedsaklig på midtbanetreeren. Jeg vil helst at det midterste midtbanespilleren skal gå fremover, som en CAM, og at de to ytterste midtbanespillerne skal holde igjen. Lurer derfor på om jeg skal ta to defensive midtbanespillere med high defensive workrates ytterst, og en CAM med high attacking workrates i midten. Vil dette fungere i praksis, eller vil det midterste midtbanespilleren etterlate et stort hull i midtbanen? Slik som kortene er satt opp, ser det ut til at de ytterste spillerne er trekt veldig ut mot kanten. Da vil jo det være helt åpent i midten ned til midtstopperne mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...