Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan gjør dere det med irene, fyller opp byttehaugen med McGeady? Jeg begynte å surre med Given, bare fordi alle trenger han i mål, men med maksgrense på byttehaugen er det for lite å tjene på han.

 

Sitter med 12 Given, men null stress å få solgt de igjen med en gang. Ireland, Doyle og Duff er sikkert også litt waste. Long kanskje?

 

Spiller med dette nå, bare synd at Gerrard har high/high og i tillegg så "dårlig" stamina. Vurderer Rémy for Cissé, men han er fortsatt kraftig overpriset, 10k+ eller noe.

Lenke til kommentar

Crazy. Bare seks spillere kostet meg mer enn 200 coins. McQuoid har 67 finishing og 69 long shots.

 

De store youtube'erne er virkelig noobs på squad builders. Så nettopp Nepenthez' italienske sølvlag, Han har ikke tatt med Santacroce på MS, som er den eneste italienske stopperen som er litt kvalitet. Av det jeg fikk med meg nevnte han ikke Santacroce engang, hadde vært interessant å høre hvordan han evt ville argumentert for å bruke Manfredini og Mantovani. På venstreback har han Agostini, og ikke Molinaro. Finnes knapt bedre VB enn Molinaro på sølvnivå, uansett nasjonalitet.

 

Så langt er det vel bare Japes som har litt peiling, "alle" de andre (capguntom er kanskje ikke så ille, men han følger jeg ikke med på lenger) er fantastisk dårlige på å bygge lag. De må gjerne bygge litt originale lag, men det ser bare veldig amatørmessig ut å utelate flere av de beste spillerne uten å si noe om hvorfor. AA9Skillz spiller konsekvent med en dårlig midtbane, ofte helt strippet for defensive fibre.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Forslag til spillere jeg kan kjøpe for en bestemt pris for igjen å videreselge for profitt? Pleier å kjøpe alle Antonio Valencia jeg kommer over for under 2000 coins, videreselger lett for 2500, men sliter litt med å finne noen andre spillere jeg kan tjene en del på :)

 

Spiller på PS3 og har et "budsjett" på 8000-10.000 coins.

Lenke til kommentar

Forslag til spillere jeg kan kjøpe for en bestemt pris for igjen å videreselge for profitt? Pleier å kjøpe alle Antonio Valencia jeg kommer over for under 2000 coins, videreselger lett for 2500, men sliter litt med å finne noen andre spillere jeg kan tjene en del på :)

 

Spiller på PS3 og har et "budsjett" på 8000-10.000 coins.

 

Sølvspillere, fordi det finnes langt færre kort. Jeg kjøpte f.eks. Mvuemba i dag for under 5k, og han kan man nok selge for 8k eller noe.

 

Apropos Mvuemba, så bygger jeg dette nå. Giefer UP ser kanskje ikke så beast ut, men han er 196 cm. Mvuemba er nok fortsatt registrert på gamleklubben og ikke Lyon. Han får 9 på spillet.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Hvordan avslutte Fifa 13 UT:

 

Selg unna alt av spillere inkludert Ronaldo, Ribery, Neymar, Robben, RVP, Rooney osv.

 

Finn en random bronse spiller og kjøpe den spilleren for summen alle spillerne blir solgt for.

 

En eller annen jævel kommer til å få en grei sum med coins :p

 

Edit:

 

Det blir en grei sum :)

 

 

image2nw.jpg

 

PS!

 

Ikke vits å sende meg pm for å spørre om coins...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Da var handelen over, fikk inn greit med coins vil jeg si.

 

Gikk bort i fra bronsje spillere, gikk for en sølvspiller fra United som kommer til å bli meget bra.

 

Ganske sikker på at Nick Powell aldri kommer til å bli solgt for samme sum igjen i Fifa historien :D

Også ganske sikker på at selgeren Fc Jaeger dreit på seg når budet gikk fra 3 600 coins til dette.

 

 

powell4896000.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gratulerer, du har gitt bort coins som trolig er verdt mer enn 4000 norske kroner :p

 

Vet ikke hvor du har fått den summen fra for å si det sånn men. Men fikk en IF Messi som jeg solgte for 4 100 000, pluss litt flaks med en del andre pakker så da er det lett å få litt coins.

For jeg har ikke brukt 4k på spillet :)

 

Ferdig med fifa for en god stund, sist gang jeg spilte fifa var 09 utgaven så kan fint vente til fifa 17 for å si det sånn.

 

Like greit å gjøre det på denne måten, så slapp jeg å slette alle de gode spillerne :)

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor du har fått den summen fra for å si det sånn men.

 

Det er vel ikke uvanlig å regne ca 100 kr per 100k coins, pluss/minus, hvis du ser på sider som selger coins eller følger med på andre fora.

 

Må være surt å tenke på at spillcoins faktisk har en verdi i kroner og øre, når du bare tenkte å gi deg og kvitte deg med alt.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Det er vel ikke uvanlig å regne ca 100 kr per 100k coins, pluss/minus, hvis du ser på sider som selger coins eller følger med på andre fora.

 

Må være surt å tenke på at spillcoins faktisk har en verdi i kroner og øre, når du bare tenkte å gi deg og kvitte deg med alt.

 

Kunne ikke gitt mer f... for å si det pent.

 

Nå må prisene være høye. Spillere jeg kjøpte for 50k, får jeg nå solgt for 80-90k. Solgte alt, tjente på hver spiller.

 

Sikkert bare han jeg sponset med coins som går bananas :)

Lenke til kommentar

Jeg solgte et lag på FIFA 12 som hadde en verdi på ca 1m coins + 1m coins på bok. Det fikk jeg solgt på Ebay for $120. Det sure var at jeg solgte det på 10 sek, sånn seriøst. Så jeg er redd jeg kunne fått ihvertfall det dobbelte.

 

Hentet fra en Coin Shop, ganske seriøs en som mange har benyttet seg av.

XBOX:

50,000 - £7

100,000 - £12.50

500,000 - £55

1,000,000 - £100

 

Dvs. at du fint kunne fått ihvertfall £400 for det du ga bort.

Vet ikke om du spiller på PS3 eller Xbox, men spiller du på Xbox kan du plusse på enda mer.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Så mye rart man skal oppleve, IF Beauvue (93 acc, 88 SS, 89 agility, 86 balance) virker nesten som den tregeste på laget. McQuoid med 76 acc, 80 SS, 75 agility og 74 balance er lynrask i forhold.

 

McQuoid har også bare 65 stamina, mens IF Beauvue har 80. Tror IF Beauvue er en av de med minst ballkontakt, siden han er så ubrukelig. Eneste grunnen til at jeg beholder han er at det er fett med tre bronse-IF'er.

 

O'Halloran har også vist seg å være mer effektiv enn IF McGinn, men det kan fort snu.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...