Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at ultimatedb.nl er litt bullshit. Billigste IF Sissoko skal ha gått for 42k, men jeg har sett flere gå for ca 5k mindre enn det.

 

Hadde tenkt å kjøpe han for under 40k, men prisen er på vei oppover igjen. Lå en stund på ca 40k, men nå går han for nærmere 45k.

 

Skulle tro at han bare ville falle i pris fram mot neste TOTW på onsdag, men det viser seg at det er umulig å spå når kortet har nådd bunnen. Merkelig at han i det hele tatt stiger i pris når han fortsatt er i pakkene.

 

Edit: herre, jeg skal ha James Rodriguez som SA i 4-3-1-2 og prøvde å kjøpe et SOM-kort. Det gikk for 83k, som jeg droppa ganske elegant. Så finner jeg han som SM rett etterpå og får han for 77,5k.

 

Blir vel første gangen jeg kjøper en som det har blitt brukt SOM->SM på, for deretter å flytte han framover. Falcao, IF Martinez og IF Rodriguez, resten blir Serie A.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Mata eller Nasri?

Foretrekker personlig Mata, har spilt en del kamper med han og var greit fornøyd, men hadde ikke akkuratt gode spillere rundt han så laget som helhet fungerte ikke så bra, men Mata fungerte bra.

Har spilt veldig lite med Nasri, men de kampene jeg har spilt har han ikke imponert meg noe særlig. Så mitt tips er Mata, men forandres jo selvsagt fra person til person da spillermåtene er forskjellige, så kanskje lurest å teste ut begge :)

Lenke til kommentar

Hva er hensikten med førstelagstrenere, keepertrenere og diverse andre trenere? Er det slik at hvis du kjøper en førstelagstrener med 10+ Pace så vil spillerne løpe raskere eller?

Det er kun hvis du bruker treningskort at disse vil få en effekt. F.eks. hvis du bruker et +10 stat kort, så vil du med 10 % pace trener få +11 pace i stedet for +10. Altså rimelig unyttig for de fleste.

 

En ting som faktisk er kjekt er +contract som en del managere har. Totalt kan du spare opp managere til å få en 50% bonus, dvs. at hvis du bruker et +10 kontrakters kort vil spilleren få +15.

Lenke til kommentar

+ ditt og datt er uansett ganske stusselig, så jeg ville glemt alle kort som gir prosenter på dette. Unntaket er managere og kontraktprosenter.

 

Jeg discarder alltid disse kortene, har ingen planer om å bidra med slike kort i markedet, selv om mine kort bare hadde blitt en dråpe i havet.

 

Edit: faen, nå er FUT12-bug'en tilbake. Monsterlaget mitt har vært helt jævlig å styre i dag og i går. Har bare tapt én kamp, nå nettopp, men selv om jeg har vunnet så har det vært et mareritt å spille. Spillerne er trege, de har store problemer med å vende som normalt osv. Det skjedde langt oftere på 12'eren, som regel hvis motstanderen hadde ræva kjemi eller elendig stadion.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Var da måte på whine på gjestespill. I 99 av 100 tilfeller vil det å være to stykk bare innebære at de spiller dårligere. Det er ekstremt vanskelig å samkjøre to hoder (jeg vet, har spilt sikkert noen hundretalls kamper med samme kompis), det er mye vanskeligere å forsvare seg, eneste fordelen er at man kan gå på manuelle løp i angrep.

 

Elsker å møte gjestespillere, de får alltid bank. Forresten, hot tip of the day; trykk L3 når lagene kommer opp, så får du se hvor mange motstanderen er.

Lenke til kommentar

Var da måte på whine på gjestespill. I 99 av 100 tilfeller vil det å være to stykk bare innebære at de spiller dårligere. Det er ekstremt vanskelig å samkjøre to hoder (jeg vet, har spilt sikkert noen hundretalls kamper med samme kompis), det er mye vanskeligere å forsvare seg, eneste fordelen er at man kan gå på manuelle løp i angrep.

 

I de fleste tilfeller er det en fordel, som når man bruker sikring ute på kanten. Ser også i pro clubs at det er "jo flere, jo bedre" som gjelder.

 

Jeg gidder ikke å tape matcher som følge av at motstanderen har en såpass stor fordel.

Lenke til kommentar

Takk for tipset.

 

Jeg har blitt rapportert til Sony (!) nå, for å bruke "ghost player". Han får en bronsepakke (fra Sony?) hver gang han rapporterer sånne som meg.

 

Edit: det er noe alvorlig galt med dette spillet når jeg overkjører motstanderen fullstendig, han quit'er og jeg ikke får seieren.

 

0-0 etter 45 min. Da hadde jeg 14/12 på skuddene, mot hans 4/2. 60 vs 40 ballbesittelse, 88 % vs 65 % på pasningene. Han hadde store problemer med å komme seg opp til midtstreken, og jeg vinner faktisk ikke...

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...