Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen til Mertesacker United!

 

Hva er det, spør nå du? Det er mitt nye lag som ikke stiller de aller største kravene for å være en del av 11'ern, det eneste kriteriet er at det må være noe spesielt rart/teit/dumt ved spilleren, enten i fotballsammenheng eller på det personlige plan. Eneste unntaket er keeperplassen som jeg har satt av til Julio Cesar (selv om mange vil hevde at Julio Cesar er litt av en skrue) og den ene midtstopperen (nå som Forren er i Saints måtte jeg benytte anledningen). Så, jeg trenger deres hjelp. Jeg har allerede satt Mertesacker og Van Buyten (begge beryktede for fart og avslutninger) på topp, jeg trenger å fylle ut en midtstopper, to backer, tre sentralt på midten og en hengende spiss (CF). Jeg liker å rullere på laget, så kast egentlig ut de forslagene dere har, selv om plassen er "tatt".

 

Det er som sagt HELT uvesentlig om spilleren er bra, det er egentlig morsommere jo dårligere spilleren er. Vil dog helst at det skal være gullspillere. Chemistry kan også dra dit peppern gror, her er det personlighet og udyktighet som skal dyrkes HELT fram til 1. divisjon.

 

Mertesacker United:

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#hNuQPiJlnIWZK:ps3

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

har nesten solgt alle spillerne mine nå og jeg har ca 500 k som jeg sitter igjen med, kunne hatt mer men med min seriøst elendige trading ferdigheter har jeg sikkert gått minus 200k og sløsing med ca 300k på gull pakker tilsammen. but my point was that jeg skal bruke mine 500 k på trading og etter 1 uke se hva jeg sitter igjen med.

 

hvis noen har tips til en trading taktikk så tar jeg gjerne i mot det :)

 

kommer milan balotelli til å synke i pris ?

Endret av Superbia
Lenke til kommentar

Kjøpte nettop 20 av de billigste bronsepakkene, de med 1 sjeldent kort. Til vanlig har jeg brukt å få 50% fitness-kort, nå fikk jeg tre, i totalt 20 pakker. Fitness-kort - markedet er helt fucka, og jeg tenker bittert tilbake på alle de hundre fitness-kortene som jeg har slettet tidligere..

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Vil man ikke spille mot 2, da trykker man bare quit - enklere blir det ikke.

 

Feil. Jeg må regne med å quit'e hele tida, bare fordi jeg "alltid" er bortelaget og de veldig ofte allerede har trykka.

 

Hvis det var mulig å få ett ønske oppfylt hos EA, så ville det vært at de skrota gjestespill. Men det beste ville vært om de med gjest kan spille mot hverandre, og at det var et eget kampvalg man kunne gå inn på.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...