Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Igår scoret jeg 3-4 ganger på corner. Det morsomme var at jeg score direkte fra cornern, Keepern til motstandern fomla ballen i mål. EA, get your fucking act together!! Ikke noe er mer irriterende enn å få slike teite mål imot. En god nummer to er når spillera mine blokkerer mine egen skudd, og løper i hverandre på gjennombruddspasninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dere Agbonlahor får IF i sølv eller gull, hvis han skulle score flere idag? Får han sølv, vil det nåværende kortet falle mye i pris. Blir det gull tror jeg prisen stiger på det nåværende kortet, siden det ikke vil bli bedre sølvkort av han. Vanskelig å vite om man skal selge eller ikke.

 

E: solgte han, tjente 50k etter 5%.

Endret av glennandre
Lenke til kommentar

Må man kjøpe bronsepakke for å få bronse-IF? Tenkte å kjøpe ti pakker i håp om å få IF Flinders, selv om jeg vet at det er waste.

 

Skal ha han i dette laget, vrient å lage et bedre bronselag. Liker bedre å spille med Jun enn Westcarr/Slew. Coke var SDM forrige gang jeg brukte han, nå blir han SOM. Både Coke og Hoon er SM, genialt at de er gode defensivt.

Lenke til kommentar

Pakkene koster kun 750 coins, så waste blir det ikke uansett. Sjeldent at man går i minus på disse pakkene.

 

Da tolka jeg det som et ja :p Fikk ikke en dritt, bare søppelspillere. Beste var to av Gestede og en Kim.

 

Kim var i det minste i 4-5-1 som de andre koreanerne mine. Fikk også en østerriksk manager i 4-5-1, som jeg setter inn i det tysk-østerrikske bronselaget.

 

Ble selvsagt noen kontrakter, fitness osv som jeg kan selge, og coins, men tapte nok litt uansett.

Lenke til kommentar

Flere som opplever at kamper/mål ikke blir registrert på enkelte spillere? Jeg spilte nettopp min andre kamp med Coke, men han står med bare én kamp for meg. Pearce står med to kamper, men har spilt tre.

 

Pearce har spilt disse tre kampene sammen med Weston og Grant, og de står begge med tre kamper. Har skjedd med andre spillere i andre lag også.

 

Man møter så mye rart i bronsefinalene. Han siste hadde et ræva lag med non-rares, med unntak av Pearce som er en av de beste bronsestopperne. Angrep konsekvent mot backen/stopperen på den andre siden, 3-0 etter 12 min. Keeperen linka ikke med stopperne.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Lite er mer frustrerende enn de som ikke våkner før det er igjen 2-3 sek av en auksjon, og først da skal begynne å by.

 

Har prøvd å få kjøpt IF Lucas i flere dager nå, og holdt på å få kjøpt han i dag først for 291k og deretter for 295k. Helt dødt fram til det er igjen 2-3 sek begge gangene. Endte på 313k og 317k.

 

Er det et "triks" eller noe, for å få den/de andre til å tro at de har vunnet budrunden? På det ene kortet la jeg inn bud med ca 20 sek igjen, og da er det jo klart at jeg blir sittende der og følger med til auksjonen er over. Skjer hele tida, både på billige og dyre spillere. Tviler på alle bare tilfeldigvis rakk å legge inn bud i siste liten.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...