Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Mulig jeg spilte mot en sleip drittunge nå. Overkjørte han fullstendig, 60/40 til pause og da han totalt mot spillets gang utlignet til 1-1 i det 80. min var det hans andre skudd på mål. Da enten stakk han eller ble frakobla.

 

Da burde jeg naturligvis ha vunnet (bronsefinalen), men ser ut som at den har blitt registrert som uavgjort. Han får ikke en ny finale hvis han stakk?

 

Dette laget er snart ferdig, mangler bare en spiss. Tror det blir Djibril først, og Remy når han har sunket til riktig pris. Noen innspill på hvem av Kompany og Skrtel som burde være i midten, og på hvilken side Parker/Ramires burde være? Skrtel har litt pace-problemer, trenger han da en hurtig Ramires, eller en riktig posisjonert Parker hvis han skal spille på siden?

 

Vil Kompanys offensive WR være et større problem på siden enn i midten? Har spilt med David Luiz på siden, og da har det en tendens til å bli veldig åpent på hans side.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil Kompanys offensive WR være et større problem på siden enn i midten? Har spilt med David Luiz på siden, og da har det en tendens til å bli veldig åpent på hans side.

Tja, det er litt smak og behag. Ofte er det jo også vingene som er raskest, og da kan det være greit å kjøre de raskeste på HCB og VCB. Jeg har Ramos i midten, han har high attacking workrate noe som gjør at han ligger litt høyere enn de andre, men dette er perfekt på utspill fra keeper da han vinner 99 % av hodeduellene.

Lenke til kommentar

Tja, det er litt smak og behag. Ofte er det jo også vingene som er raskest, og da kan det være greit å kjøre de raskeste på HCB og VCB. Jeg har Ramos i midten, han har high attacking workrate noe som gjør at han ligger litt høyere enn de andre, men dette er perfekt på utspill fra keeper da han vinner 99 % av hodeduellene.

 

Takk for svar. Tror jeg bare må prøve meg fram og se hva som fungerer best. Regner med at du mener 99 % av utspillene fra motstanderens keeper, å vinne på egne utspill skjer jo ikke. Virker ikke som at det er så nøye hvem man har, man vinner jo "alt" likevel.

 

Det er jo bare å gå inn formation, trykk firekant og endre på workrates..Så spill kamp..

 

Hva mener du? Før kampen starter er det vel ikke mulig, og hvis man endrer etter kampen har startet, blir endringene da aktivert? WR i UT har virka helt dust.

 

Veldig skuffa over Messi/Ronaldo-effekten i dag. Folk har bydd som om det ikke var TOTW, og lagt inn 500 eller mer for helt gjennomsnittlige formasjonskort. Tok hundre år å kjøpe inn de kortene jeg skulle ha.

 

Skulle også kjøpe inn moralkort for en hel uke, men gull og sølv kunne jeg i hvert fall bare glemme å få for 150. Prøvde meg på bronse og fikk ETT, på kanskje 20 bud. Ser ut som at jeg ikke kan regne med å spille med 99 i moral i hver kamp den kommende uka. Jeg bruker et kort så fort jeg spiller uavgjort.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Nei, det et ikke mulig å endre på det før kampen, men når kampen har starta så har jeg ihvertfall endra på det, men er litt usikker, fordi jeg merker ikke så stor forskjell,.

 

Hvis du har en spiss med high/high, men endrer til high/low, så merker du ikke så stor forskjell? Da funker det jo isåfall ikke. Hvis du har prøvd noen med high/high that is.

 

Litt forskjell på folk, og hvor offensiv man er. Han siste spilte 3-4-3 med Coentrao og Juanfran bak, og Cazorla og Podolski som de to sentrale på midten. Jeg hadde Vidal, SIF Inler og Marchisio (dårligst med 76 def) i 4-3-1-2.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Testa dette på Ramires, som er high-high, men alikavel så løp han i alle rom, når han fikk sjansen.

 

Så jeg vet ikke..

 

Men prøvde du å lagre etter å ha endret? Funker å bruke custom WR i kamper utenom UT, og da burde det vært mulig i UT også.

 

Begynner å plage meg at jeg aldri scorer på corner lenger, men slipper inn med jevne mellomrom. Ogbonna og Campagnaro står begge med 40 kamper og ett mål hver, og da husker jeg ikke om de to ble headet inn på corner. I et annet lag har Barzagli og David Luiz spilt 31 kamper uten å score, mens Chiellini har ett.

Lenke til kommentar

scorer på corner hver 3. kamp omtrent.

R1 + firkant (2,5-3 powerbars). pek joysticken rett opp/ned der hjørnet flagget er. trykk L2, joystick mot mål, runding (3 powerbars). no stress.

 

har ufattlig mye problemer med web appen, har ikke vært på siden søndag.

Gratulerer Japes med kicktv fifa tournament seiern :)

 

hvorfor er det så få fra USA som har ps3. ALLE amerikanere som legger ut videoer spiller xbox. irriterende :/

Lenke til kommentar

pek joysticken rett opp/ned der hjørnet flagget er.

 

Hva mente det du med det?

 

Jeg har egentlig bare prøvd på to ting. Enten bare trykka firkant med "passe mye kraft", eller prøvd å skru innover. Både kraft og plassering har sett glimrende ut, men jeg har aldri fått noen uttelling på det.

 

Ufattelig at vi er i februar om en time, og ting er fortsatt jævlig ustabilt. Web app'en har vært fucka både i går og i dag.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Hva mente det du med det?

 

beklager, jeg mente hold inne R1 når du skal ta corneren og hold din venstre joystick rett opp, da får du en toppspinn som gjør at ballen dupper. etter at corneren er tatt og du bytter til en av spillerne som er inne i feltet så løper du med spilleren mot hjørneflagget så du kommer foran forsvareren. L2 er jeg ikke helt sikker på hva det er godt for, jeg vet bare at det funker :)

 

tips: etter at du har tatt corneren så burde du flytte blikket til powerbaren for da har du mye mer kontroll over hvor mye kraft du tar i. powerbaren tar i mye mer på cornerne.

Endret av Superbia
Lenke til kommentar

beklager, jeg mente hold inne R1 når du skal ta corneren og hold din venstre joystick rett opp, da får du en toppspinn som gjør at ballen dupper. etter at corneren er tatt og du bytter til en av spillerne som er inne i feltet så løper du med spilleren mot hjørneflagget så du kommer foran forsvareren. L2 er jeg ikke helt sikker på hva det er godt for, jeg vet bare at det funker :)

 

tips: etter at du har tatt corneren så burde du flytte blikket til powerbaren for da har du mye mer kontroll over hvor mye kraft du tar i. powerbaren tar i mye mer på cornerne.

 

Jeg har aldri pleid å bytte til noen inne i feltet manuelt, får teste ut det. Når trykker du L2?

 

Drittlei de jævla serverne nå. Spiller med en ny bruker, og fått spilt fire kamper, men disconnect etter to av dem. Så jævlig jalla.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Jeg trodde det var L2+R2 for å "frigi" spilleren? Mulig L2 funker også.

 

For å forklare det på en annen måte, når spillere venter på pasninger/innlegg er de datastyrt selv om markøren er på spilleren. Hvor mange ganger har du irritert deg over en lav og treg pasning som blir snappet av en forsvarer som kommer løpende bakfra, uten at du kan møte ballen? Med å holde inne L2+R2 vil du kunne løpe og møte ballen uten å bli holdt igjen av EAs klamme grep. Antar det var denne metoden som også funket på cornere for å møte ballen, sikkert bare jeg som ikke har forstått at L2 fungerer på samme møte som L2+R2.

Lenke til kommentar

Hvor mange ganger har du irritert deg over en lav og treg pasning som blir snappet av en forsvarer som kommer løpende bakfra, uten at du kan møte ballen?

 

Aldri opplevd det som et problem, jeg møter uten å bruke R2 eller L2. Men jeg har stusset litt på at det er så enkelt å bryte med stopperne mine. Da har jeg bare trodd at de ikke engang har tenkt på å møte.

 

Dreit meg litt ut nå og fyrte opp PS3 med den ødelagte kontrolleren, og starta en kamp. Virker som at L2 holdes inne hele tiden, selv om den ikke er klemt inn. Så hvis jeg prøver å løpe med R2, blir jo det R2+L2. Så jeg kunne ikke løpe, naturligvis ikke i forsvar heller. Vant likevel den ene kampen 3-2, haha.

 

Skal få meg et brasiliansk gull-lag nå. Bare kjøpt inn Thiago Silva, men tenkte 4-3-2-1 med Neymar, Welliton og IF Lucas på topp. Bare synd at det ligger veldig få IF Lucas ute nå, enten man søker på HA, HV eller HM.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...