Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg får meg et helt greit lag til den nye turneringa, mangler bare Fetfatzidis som går for veldig mye forskjellig. Digg med stjernenivåer igjen, kanskje det jeg savner mest fra FUT 12.

 

Hvis noen lurer på hvordan dette kan bli 2,5 stjerner.

 

Bare synd at jeg ikke får spilt med laget med det første, ventet på ny kontroller fra Cdon i over en uke nå. Noen som vet noe om hvor lenge turneringa er oppe?

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Herlig lag, Brickwall. Aner ikke hvor lenge turneringen er oppe, men håper på minst en uke til. Selv holder jeg på å lage dette: http://www.futhead.c...squads/4661921/ . Trist at Beister bare har 2* skillmoves, men om han har et fantastisk skudd skal det gå fint.

 

Takk, veldig fornøyd med det selv, på papiret. Det eneste som "irriterer vettet av meg" nå, er at en dame på nesten 90 som jeg deler postkasse med hadde tatt hentelappen på kontrolleren for flere dager siden, og ikke skjønt hva det var. Argh. Ikke spilt på 9 dager nå, utenom noen få avspark-kamper mot cpu.

 

Beister er et beist, kombinerte han med Diekmeier for perfekt tysk Hamburg-link. Regner med at du valgte Kang Soo Il på grunn av skills, men hvis ikke kan du se om du får inn Jun på 2,5. Kang må også ha vært en dyr mann med tanke på SA->S.

 

Bygger dette nå, kjøpte inn Lampard, Kompany og Skrtel i går.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Endrer egentlig ikke Kang til ST, men beholder han som CF da han allikevel får 9 kjemi :) Valgte han fremfor Jun, både fordi at han har 4* skills og fordi alle kommentarene på Jun bare er om håret hans.... Så siden folk mente Kang var god, mens Jun bare var flott på håret, gikk jeg for Kang :) Hva mente du forresten med 2.5?

 

Ser ut som jeg bytter ut Beister med Mak, mye pga pengene sin skyld, og fordi jeg ikke kan fordra 2* skills. Mak virker jo enda mer beist om kommentarene stemmer. I tillegg må jeg bytte CDM fra Nordtveit til Rincon eller Kacar av kjemi grunner.

Lenke til kommentar

Vant turneringen på første forsøk. Beholdt Beister på høyre, uten at han gjorde noe spesielt ut av seg med kanskje et eller to assists og ingen mål. Den store stjernen var definitivt Seol Ki Hyeon, som endte med 6 mål i turneringen og hat trick i finalen som jeg vant 3-1, særdeles fortjent :) Son endte med 3 mål på de 4 kampene, alle "screamers" fra godt utenfor 16 meteren. Laget kan virkelig anbefales om man absolutt ikke må ha "pro league-raske" spillere i alle posisjoner. Landu Landu har forresten et overraskende hardt skudd.

 

Mulig jeg bytter ut Kang med Jun, da han ikke virket noe spesiell og venstrefoten var helt elendig. Mak kommer nok inn for Beister også.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Er faktisk et veldig stilig hybrid med strong links. Hvordan er Ryong i mål?

 

Har ikke spilt med det laget ennå, henter kontrolleren i morgen.

 

Med den bronsebenken jeg har nå, har jeg presset startelleveren maks, kan ikke ha høyere rating på noen plasser. Ingen på benken kosta mer enn 200.

Lenke til kommentar

Hater å spille mot folk som har skygge på bana og bruker svart ball... Hvorfor ikke bare få en lys ball og en bane uten skygge? :p

Min favoritt er Old Trafford, spesielt når kampen foregår på kvelden. Et mer behagelig stadium skal man lete lenge etter!

Lenke til kommentar

Voldsomt så pessimistiske folk er om dagen. Fikk en CB utvist tidlig i en sesongkamp i dag. Likevel velger motstanderen å stikke fra kontrolleren mot slutten av første omgang når jeg scorer et flaksemål av dimensjoner. Litt spesielt å stikke når du har en spiller mer og bare ligger under med ett mål. Rart hvordan folk tenker!

 

Spiller forøvrig med dette laget for tiden http://www.futhead.c...squads/4060774/

Er storfornøyd, men frister med en hybrid med flere spillere fra BPL. Blir fort lei av lagene :p

 

EDIT: Herlig 2.5 lag, Brickwall, fikk lyst til å lage noe lignende selv! Anbefaler deg forøvrig å teste ut Gomez på det andre laget ditt. 9 kjemi med Reus, og en fantastisk og grisebillig spiller. Scorer vel i snitt 2 mål per kamp for meg!

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

Herlig 2.5 lag, Brickwall, fikk lyst til å lage noe lignende selv! Anbefaler deg forøvrig å teste ut Gomez på det andre laget ditt. 9 kjemi med Reus, og en fantastisk og grisebillig spiller. Scorer vel i snitt 2 mål per kamp for meg!

 

Takk, og takk for tipset. Gomez er utvilsomt en god spiller, men man må kunne bruke han riktig, satse på innlegg osv. IF Lewandowski er nesten litt på grensen pace-messig, og da tror jeg Gomez blir for treg.

 

Da jeg linket til laget hadde jeg Remy og Aguero på topp, men endret til Reus og Lew siden jeg allerede har dem i dette laget (skal ha inn Thiago Silva og Neymar, men har bare 17k, så det vil ta tid.

 

Lampard-laget er mer eller mindre ferdig, kjøpt inn alle her nå. Har forresten ca 13 og et halvt lag å veksle mellom nå. To av 13 lag mangler en spiller hver.

 

Edit man.: mange bronseoptimister der ute. Flere av dem kunne fint satt inn noen billige sølvspillere.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Laget dette laget for en stund siden, >

 

men å spille UT i DIV 1 er bare tragisk. Makan til forbanna AI forsvarende horebukker skal du faen lete lenge etter. Ingen som har baller til å holde i kontrolleren i forsvar engang.

 

Står du i ro med ballen i bena på deres banehalvdel så er det ingen som går i. Så har motstanderlaget Balo, eller Lewandwhore på topp, så er det laaange baller på en eller begge de to og løpe, brøyte seg gjennom og score på alt..uansett.

 

Tror gjerne litt av problemet her er at Sneijder og Hamsik jobber for lite hjemover, noen tanker rundt det? Synes eg blir spilt åpen hver eneste gang, en lang ball og motstander er alene med forsvaret mitt.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Laget dette laget for en stund siden, >

 

men å spille UT i DIV 1 er bare tragisk. Makan til forbanna AI forsvarende horebukker skal du faen lete lenge etter. Ingen som har baller til å holde i kontrolleren i forsvar engang.

 

Står du i ro med ballen i bena på deres banehalvdel så er det ingen som går i. Så har motstanderlaget Balo, eller Lewandwhore på topp, så er det laaange baller på en eller begge de to og løpe, brøyte seg gjennom og score på alt..uansett.

 

Tror gjerne litt av problemet her er at Sneijder og Hamsik jobber for lite hjemover, noen tanker rundt det? Synes eg blir spilt åpen hver eneste gang, en lang ball og motstander er alene med forsvaret mitt.

Har du prøvd eller vurdert Nocerino i stedet for Sneijder eller Hamsik, har spilt med samtlige (Sneijder, Hamsik, Marchisio og Nocerino) og mener du burde (iallefall) teste ut Marchisio - Nocerino - Hamsik. Disse tre på midtbanen på mitt gamle Serie A lag funket fantastisk. Alle var med frem og tror det kun var Hamsik som ikke jobbet tilbake når vi mistet ballen. Har satt opp Nocerino i midten da han er bedre defending og like god på hodet, men dårligere pace enn Marchisio. Anbefaler å teste dette ut, er heller ikke så dyrt, tror du kan skaffe Nocerino for ca 1300 coins :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...