Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Om det er heldigvis eller dessverre kan diskuteres :p

Hehe, du kan så si, selv vinner jeg iaf 1. divisjon nesten hver eneste sesong med dette laget :)

 

http://www.ea.com/uk...GFY8g8nIQWw:ps3

 

Selv sparer jeg til Rooney i CAM-rollen, kanskje en idé for deg også? Vanvittig skudd og passing - har helt OK pace også (79).

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Pedro? Ser han har high/high, hvordan vil det funke i 3-5-2 formasjon? Resten er greit da heller? Tror ikke det er dumt med Tino Costa på midten med så mye på pass, heller han enn f.eks busquets. Fungerer som playmaker der.

 

edit: kanskje litt dumt med pedro siden har veldig dårlig defence stats?

Endret av -bLaZiNg^DuCk-
Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt 3-5-2 selv, men usikker på hvor involvert LM/RM vil være i forsvar? Du har jo Pepe på LCB som er veldig solid. Piatti (IF eller vanlig) kan være et defensivt alternativ, det kommer an på hvordan du foretrekker å spille på vingen. Han er venstrebent med 2 star WF, så mer en innleggstype med defensive kvaliteter (high DF WR). Det er kanskje ikke så ille med tanke på at du har Falcao på topp som er et beist på hodet.

 

Costa har vært veldig god for meg som CM på mitt Argentinske lag, han er en god allrounder.

Lenke til kommentar

Hehe, du kan så si, selv vinner jeg iaf 1. divisjon nesten hver eneste sesong med dette laget :)

 

http://www.ea.com/uk...GFY8g8nIQWw:ps3

 

Selv sparer jeg til Rooney i CAM-rollen, kanskje en idé for deg også? Vanvittig skudd og passing - har helt OK pace også (79).

Anbefaler Rooney på det sterkeste jeg :) Har selv hatt han i CAM-rollen på mitt BPL lag, men har solgt han da jeg heller ville satse på et sølvlag.

Men det var ikke bare positive ting med Rooney i CAM-rollen. Ville helst ikke satset på han i den rollen da han har Workrate på High/High og jobber ALLTID tilbake for å hjelpe til og når man vinner ballen så er det gjerne han som setter fart og før du er kommet til midtbanen er han sliten og kan ikke løpe fra noen. Når man er halveis i andre omgangen er det egentlig bare å bytte han av.

Så hvis du ikke klarer å vinne ballen før han er tilbake i forsvar kan det hende at han er fantastisk i CAM-rollen, men ville selv satset på han i en ST/CF rolle.

Spilte i 4-5-1 veit ikke om det er noen forskjell på CAM-ene i den formasjonen og i 4-1-2-1-2

 

Ville også spørre dere her inne på forumet om noen av dere har erfaring med Benteke og Zaha? Vurderer å kjøpe disse til sølvlaget mitt, men de er litt dyre (spesielt Benteke) så vil ikke svi av så mye coins uten at det skal være verdt det. Har tenkt å bygge dette laget:

Stockdale (GK)

Onucha (RB) - Ferdinand (Anton Ferdinand(CB)) - Mariappa (CB) - Büttner (LB)

Jenas (CM) - Faurlin (CM) - Tettey (CM)

Zaha (RF) - Benteke (ST) - El Ghanassay (LF)

 

Kom gjerne med endringer :)

 

Har per dags dato dette:

Stockdale (GK)

Mercado (RB) - Ferdinand (Anton Ferdinand(CB)) - Mariappa (CB) - Büttner (LB)

Lanzini (CM) - Faurlin (CM) - Tettey (CM)

Iturbe (RF) - Gonzàlez (ST) - Bravo (LF)

Lenke til kommentar

Hehe, du kan så si, selv vinner jeg iaf 1. divisjon nesten hver eneste sesong med dette laget :)

 

http://www.ea.com/uk...GFY8g8nIQWw:ps3

 

Selv sparer jeg til Rooney i CAM-rollen, kanskje en idé for deg også? Vanvittig skudd og passing - har helt OK pace også (79).

 

 

Hancocks!? Deg har eg spilt mot for ikke lenge siden tror eg. Mener eg slo deg også :p Men ikke 100% om det var deg, men samme laget og samme navnet.

 

On another note, hvor kan en sjekke priser og lignende på formasjonskort nå som Ultimatedb.nl ikke lenger gidder å ha med den funksjonen.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar
Hancocks!? Deg har eg spilt mot for ikke lenge siden tror eg. Mener eg slo deg også :p Men ikke 100% om det var deg, men samme laget og samme navnet. On another note, hvor kan en sjekke priser og lignende på formasjonskort nå som Ultimatedb.nl ikke lenger gidder å ha med den funksjonen.

De siste ukene har jeg BARE spilt turneringer (den "Best of the Best"), begynte først å spille sesonger igjen i går, så hvis du slo meg er jeg spent på vite nicknamet ditt, jeg husker nesten alle jeg har spilt mot, og jeg vant så og si den turneringen hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...