Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg IF Agger i stad. Noen som har prøvd han? Ser ut som en helt fantastisk spiller.

 

Har selv brukt IF Agger. Brukte han i ca 120 matcher, og var veldig fornøyd. Er den beste CB'en jeg har brukt, etter Kompany fra BPL.

 

Hadde IF Laurent Koscielny, men var mye mer fornøyd med Agger.

 

Agger er ikke så veldig rask, men han er sterk som en okse; så det går opp. Fungerer best om du har 4 forsvars-spillere, som Cole eller Maicon, for å rydde opp eventuelle spillere som blir for raske (min mening da). Pluss han har scoret en heslig mengde med headere for meg, samt et bicycle kick (buffon var i mål (!))

Endret av Anders Bratbakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det forresten noen her som har lagt merke til hvor inni h****** god Demba Ba er?

 

Har scoret 53 mål på 39 kamper. Har gjort det mye bedre med ham enn hva jeg har gjort med Aguero, Balotelli og Torres.

 

Skuddene er ubeskrivelig gode.

 

Er Newcastle-versjonen (vet ikke om det er noe forskjell på det og Chelsea-versjonen, selv om det ikke er forskjell, stat-wise)

Endret av Anders Bratbakk
Lenke til kommentar

Har selv brukt IF Agger. Brukte han i ca 120 matcher, og var veldig fornøyd. Er den beste CB'en jeg har brukt, etter Kompany fra BPL.

 

Hadde IF Laurent Koscielny, men var mye mer fornøyd med Agger.

 

Agger er ikke så veldig rask, men han er sterk som en okse; så det går opp. Fungerer best om du har 4 forsvars-spillere, som Cole eller Maicon, for å rydde opp eventuelle spillere som blir for raske (min mening da). Pluss han har scoret en heslig mengde med headere for meg, samt et bicycle kick (buffon var i mål (!))

 

Takk for svar! Gleder meg virkelig til å bruke han

Lenke til kommentar

Herregud! Årets Ultimate Team er så utrolig provoserende! Hadde tatt meg et par uker fri fra FUT før jeg i dag skulle prøve meg litt i Div. 1. Selvfølgelig møter jeg i alle tre kampene supersvette Brasil-lag med Welliton og Pato på topp. Etter å nesten ha ødelagt kontrollen noen kamper bestemte jeg meg for å heller spille litt i Gold Cup. Der gikk det helt greit de to første rundene før jeg igjen møtte et svett Brasil-lag. Burde være mulig å spille Ultimate Team uten å møte supersvette spillere hver kamp som kun spiller for å vinne. Hvorfor i huleste måtte EA fjerne vanlig H2H på FUT?!

Lenke til kommentar

Lagde meg en tippeliga-hybrid som jeg var utrolig fornøyd med. Huseklepp har scoret 12 mål på 5 kamper så langt. Elyounoussi er på 10 mål på 5 kamper.

 

http://www.futhead.c...7/#squad-player

 

Anbefales.

 

Even Hovland er utrolig god i FUT13.

 

Både Jarstein og Muri er ganske dårlige. Hva med å flytte Bassong inn til midten og sette inn en sølvkeeper og en høyre stopper fra BPL? Vil tro Hovland likevel får 9 i chem

Lenke til kommentar

Hvorfor i huleste måtte EA fjerne vanlig H2H på FUT?!

 

Er ikke noen forskjell, folk spiller på samme måte enten det er sesong, turnering eller enkeltkamper.

 

Ser heller ikke problemet, Welliton eller de andre brasilianerne er ikke noe stress å forsvare seg mot hvis man kan posisjonere seg riktig og har nok pace i forsvar. Det er noe de færreste kan, men likevel.

Lenke til kommentar

Der er vi nok uenige. Merker ganske stor forskjell på cuper og seasons. Vil si jeg er ganske god til å forsvare meg og har et relativt raskt forsvar bestående av IF Agger, Kompany og Kaboul. Er egentlig ikke veldig vanskelig å forsvare seg mot, men spillestilen lagene har er så utrolig irriterende. Det er så ekstremt lite variert. Løpeballer gang på gang på gang.

 

Kommer nok til å spille vanlig seasons utenfor FUT de neste ukene for å si det sånn. Der er det i det minste mulig å spille ordentlig fotball til en viss grad.

Lenke til kommentar

Med de stopperne skal det være enkelt å stoppe Welliton, det er jo bare å falle av. Gjør ikke meg noe om de spiller på samme måten gjennom hele kampen, og bare prøver å spille fri Welliton, når det "aldri" funker.

 

H2H er fucka, og EA har antagelig fucka det opp for å få oss til å spille UT, hvor pengene ligger. Jeg vet ikke om jeg kommer til å spille det igjen. Gjør kanskje noen forsøk når UT er nede. Sist var jeg Spartak Moskva og fikk bare opp Stabæk-spillere. Hadde Spartak Moskva til venstre i bildet, og lagopptillingen til Stabæk til høyre.

Lenke til kommentar

Det du nevner om H2H har jeg aldri opplevd. Eneste problemet jeg har hatt er at ballen ikke dukker opp, noe som egentlig er utrolig irriterende. Heldigvis skjer ikke det nå lenger og den siste tiden har H2H fungert utmerket for meg.

 

Jeg har bare opplevd det problemet én gang, og jeg har aldri opplevd at ballen forsvinner eller andre bugs.

 

Når jeg sier at H2H er fucka, så mener jeg at spillerne er så dårlige at det er til å grine av. De er som dårlige bronsespillere med elendig kjemi seg imellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...