Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk Xabi Alonso i 100k pakken (solgte neymar).

 

Skal selge ham, men tror dere prisen vil stige eller falle etter TOTY ikke er i pakker lengre?, mtp. at han er kanskje den nest dårligste på hele TOTY (etter Pique).

 

Jeg solgte TOTY Alonso for ca 650k for 2 dager siden. Idag så jeg han gå for under 500k :p

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål til dere her inne! :)

 

På laget deres, evt. et av lagene deres, har dere spillere dere liker og evt. spillere fra favorittklubben?

Jeg er ikke den største FUT spilleren, men jeg er glad i å ha Liverpool spillere på laget. Uansett om laget ikke blir like bra pga. det.

Av Liverpool spillere har jeg Reina, Johnson, Agger, Enrique, Allen(oftest benk), Assaidi(en del benk), Suarez og Sturridge som jeg kjøpe i sted! :)

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål til dere her inne! :)

 

På laget deres, evt. et av lagene deres, har dere spillere dere liker og evt. spillere fra favorittklubben?

Jeg er ikke den største FUT spilleren, men jeg er glad i å ha Liverpool spillere på laget. Uansett om laget ikke blir like bra pga. det.

Av Liverpool spillere har jeg Reina, Johnson, Agger, Enrique, Allen(oftest benk), Assaidi(en del benk), Suarez og Sturridge som jeg kjøpe i sted! :)

Joda, tar meg selv i å bruke Assaidi istedetfor Nani mange ganger.

 

Tok en "råsjangs" tidligere ikveld, og svidde av 100,000 coins på spillerpakken. Greit fornøyd med Zlatan, som går for ca 590,000. Fikk en del bra ellers også, men husker ikke hvem de var.

Lenke til kommentar

Lagde en ny konto og overførte 150 k til å kjøpe pakker :) Håper på det beste!

Opna 2 pakker og fikk if di natale og Rooney ;)

Kan noen forklare meg hvorfor det lønner seg å åpne en ny konto osv. når man åpner pakker? Er det noe jeg ikke skjønner her?

 

EDIT: Nvm, skjønner det når det er f.eks maksimalt 2 pakker per pers osv. Se bort ifra denne posten :)

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Da har jeg solgt mitt kjære lag som jeg egentlig har bygget og spilt med siden jeg begynte med UT i høst. Mitt lag besto utelukkende av Premier League spillere, bl. a. Agüero, Toure, Bale, RVP og de der gutta på fremst på banen. Nå har jeg solgt de, og sitter igjen med 550 000 coins. Noen som har tips til et artig lag jeg kan bygge? Vil styre unna de sedvanlige spanjolene, og er ganske giret på tyske spillere.. :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg solgt de, og sitter igjen med 550 000 coins. Noen som har tips til et artig lag jeg kan bygge? Vil styre unna de sedvanlige spanjolene, og er ganske giret på tyske spillere.. :)

 

Jeg skal ha dette etter hvert, mangler bare Neymar (der har jeg Bastos) og Thiago Silva (der har jeg David Luiz). Bare én tysker.

 

Mulig å oppgradere til IF Paulinho, men tror ikke det vil skje med det første.

Lenke til kommentar

Ikke verst! Må tilføye at jeg trives best med formasjonen 4-4-1-1. Litt konservativ der kanskje.

 

Jeg var også veldig skeptisk til tre bak, men anbefaler deg å gi 3-5-2 en sjanse. Spille 4-5 kamper, med et billig lag som du evt kan selge igjen. Har ikke så mye å tape på det hvis du bare spiller gold cup.

 

Kan evt teste formasjonen med BPL-spillere, så du kan ha Kaboul og David Luiz på sidene. Pace på sidene er et must.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...