Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte nettopp 1050 FIFA Points. I dét transaksjonen foregikk, fikk jeg opp en feilmelding og ble logget ut av Ultimate Team. Da jeg logget inn igjen hadde jeg ikke fått noen FIFA Points, men fikk mail om at jeg hadde brukt 75 kr på det.

What to do?

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp 1050 FIFA Points. I dét transaksjonen foregikk, fikk jeg opp en feilmelding og ble logget ut av Ultimate Team. Da jeg logget inn igjen hadde jeg ikke fått noen FIFA Points, men fikk mail om at jeg hadde brukt 75 kr på det.

What to do?

Ingenting å gjøre. Du har nok tapt de pengene.

Det samme skjedde med meg i slutten av september i fjor. Da var 249,-, men har ennå ikke fått mine 4600 fifa points.

Lenke til kommentar

Ingenting å gjøre. Du har nok tapt de pengene.

Det samme skjedde med meg i slutten av september i fjor. Da var 249,-, men har ennå ikke fått mine 4600 fifa points.

Snakket nettopp med en Advisor på chat. Han sa at jeg mest sannsynlig vil motta pointsa innen maks 15 dager. Måtte skrive PSN, hva laget mitt heter, og hvor mange spillere jeg hadde i klubben

Lenke til kommentar

Snakket nettopp med en Advisor på chat. Han sa at jeg mest sannsynlig vil motta pointsa innen maks 15 dager. Måtte skrive PSN, hva laget mitt heter, og hvor mange spillere jeg hadde i klubben

Bra du er godtroende! :)

De har sagt at jeg kommer til i få pointsa i morgen, flere ganger. Har ikke sett snurten av dem :)

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt han, jeg kjører lag fra PL så ganske kjedelig TOTY så langt. Har RvP på laget fra før og han er allerede i vanlig versjon konge, synd han ikke har fått en IF enda, godt mulig han ikke har hatt en hattrick på overtid ellernoe som det virker som man trenger, men han har definitivt vært In Form hele sesongen til nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...