Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå er jeg forbanna!! først får jeg ikke kjøpt points til å kjøpe 100 k pakka som nå er forseint, "an error has accured" 080500538 elns. og NÅ sier fifa at online passet ikke er tilgjenglig... hva i helvette?!? help someone? :(

Start om spillet. Det skjer av og til. Hvis ikke det hjelper må du velge "redeem code" i PSN-menyen.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Mest drastiske jeg har gjort så langt. Gikk på tre kraftige smeller på rad, og slettet hele PSN-brukeren (ikke hovedbrukeren) som betyr at alt er borte. På hovedbrukeren er dette det eneste gullaget jeg har igjen.

Disse to lagene forsvant da jeg slettet brukeren:

http://www.futhead.c...squads/2823376/

http://www.futhead.c...squads/2843855/

:eek:

Altså, har klikka selv (knuste en krakk i 12, ødela skjorte i år), men synes denne var noe spesiell! Ingenting som er bedre enn å få utløp for sine frustrasjoner, men denne kommer du vel til å angre på :p

Har du lag på noen andre brukere? Var det ikke du som hadde et engelsk sølvlag med Agbonlahor, osv?

Lenke til kommentar

:eek:

Altså, har klikka selv (knuste en krakk i 12, ødela skjorte i år), men synes denne var noe spesiell! Ingenting som er bedre enn å få utløp for sine frustrasjoner, men denne kommer du vel til å angre på :p

Har du lag på noen andre brukere? Var det ikke du som hadde et engelsk sølvlag med Agbonlahor, osv?

Jeg mistet ganske store verdier, er ikke utenkelig at det var rundt 100k i de to lagene. Har mye bra igjen, som BPL silver med Agbonlahor.

Men jeg gjør mye drastisk nå, kvitter meg med en haug med klassespillere som Lacazette, Alessandrini og veldig mange andre.

Mulig at jeg kommer til å angre når jeg har roet meg ned, men i dag mistet jeg veldig mye av lysten til å spille FIFA. Lå an til å vinne 1. div, og har fortsatt en teoretisk sjanse der, men har egentlig ikke noe ordentlig lag å stille med lenger. Kommer bare til å spille videre og drite i alt som heter seriegull.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Solgt alle spillerne mine nå... Klar for TOTY og markedskræsj :p

Hvor lenge bør jeg vente før jeg kjøper spillere igjen? :)

Hvorfor er det så smart å kvitte seg med alle spillerne? Går alle kraftig ned i pris? Og hva om det motsatte skjer at alle går opp i pris? Har selv et lag til rundt 200K og et annet til rundt 100K og vil helst spare så mye coins som overhode mulig. Burde jeg også kvitte meg med mine spillere og satse på at de går ned i pris?

Lenke til kommentar

Så de som ikke er inform går ikke ned? Har Sergio Ramos som kostet meg 130K og vil helst ikke tape på han. Hvis han blir billigere må jeg vell selge han og kjøpe han etter TOTY.

Han kommer nok til å falle ganske mye i pris. Er vel ikke umulig at han blir TOTY heller, som bare gjør at han synker enda mer.

Jeg tenkte ikke over at klubben min og alle spillerne fortsatt finnes på web app'en. Får tilbakeført det mest av verdien da.

Kjøpt IF Ronaldinho i dag, skal bruke han sammen med IF Taarabt.

Lenke til kommentar

Årets spiller/gullballen/Ballon d'Or offentliggjøres i morgen under FIFA-gallaen, så det er logisk om TOTY dukker opp onsdag.

Dette var forøvrig de andre nominerte i år, kan hinte om hvem som havner på årets lag:

Sergio Agüero (Manchester C.), Xabi Alonso (Real Madrid), Mario Balotelli (Manchester C.), Karim Benzema (Real Madrid), Gianluigi Buffon (Juventus), Sergio Busquets (Barcelona), Iker Casillas (Real Madrid), Didier Drogba (Shanghai Shenhua), Radamel Falcao (Atlético Madrid), Zlatan Ibrahimovic (Paris Saint-Germain), Manuel Neuer (Bayern München), Neymar (Santos), Mesut Özil (Real Madrid), Gerard Pique (Barcelona), Andrea Pirlo (Juventus), Sergio Ramos (Real Madrid), Wayne Rooney (Manchester U.), Yaya Toure (Manchester C.), Robin van Persie (Manchester U.) og Xavi (Barcelona).

Endret av abraxa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...