Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke Hummels kommer til å skuffe med 65 pace. Har ikke prøvd han, men har Medhi Benatia som har omtrent samme pace og defensive ferdigheter og han presterer ekstremt bra.

Ja, når 99% av spillerene en møter har kun pace på laget så skal en velge spillere med maks 60 pace selv og bli smadret.

Rart at ikke flere velger slik.

Velger gode tekniske ferdigheter over pace hver gang. Noen av de morsomste spillerne jeg har spilt med i år har vært spillere som Gamsten, Fotakis, Lampard og Hamsik. Har så klart også spillere med fart, men har aldri valgt en spiller bare på grunn av farten hans. De høyere rangerte spillerne med mye pace har for det meste skuffet meg.

Lenke til kommentar

Har over 20 kontoer så jeg fikk litt av hvert.

Du er verre enn meg, jeg har "bare" fire. Har vel spilt kamper med tre av dem tror jeg, siste har jeg ikke tilgang til på konsollen.

Fått meg et helt greit lag. Kommer til å bytte inn Cyriac litt ut i kampene, hvis han spiller som om han har 9 i kjemi og de andre ikke blir svekket. Litt imponert av Kirchhoff som hadde 0/0 taklinger vunnet i første kampen (jeg vant 3-2).

Lenke til kommentar

Du er verre enn meg, jeg har "bare" fire. Har vel spilt kamper med tre av dem tror jeg, siste har jeg ikke tilgang til på konsollen.

Fått meg et helt greit lag. Kommer til å abytte inn Cyriac litt ut i kampene, hvis han spiller som om han har 9 i kjemi og de andre ikke blir svekket. Litt imponert av Kirchhoff som hadde 0/0 taklinger vunnet i første kampen (jeg vant 3-2).

Anbefaler Ralf Fährmann som keeper. Han har gjort det veldig bra for meg, og statsene hans er veldig gode for en sølvkeeper.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Anbefaler Ralf Fährmann som keeper. Han har gjort det veldig bra for meg, og statsene hans er veldig gode for en sølvkeeper.

Vet, men Schalke-spillere utgår. +1.

Edit: Max Grün er kanskje den sølvkeeperen hvor man får mest for pengene. Kjøpt han inn i 4-1-2-1-2 og 4-4-2 for 250.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Cornere er så ufattelig OP. Ledet 3-0, han head'er inn tre cornere og utligner til 3-3, før jeg drar ifra igjen med to mål, hvor det siste også var heading på corner. Fire cornere headet inn i en og samme kamp.

Markeringen er så svak at det er til å grine av. Vet man kan stå for markeringen selv, men gidder ikke å styre med det. Jeg forventer at forsvarerne mine kan markere, og at jeg bare kan prøve å head'e unna.

Lenke til kommentar

Da er det kanskje på tide å begynne spekulasjonen om TOTWY... hvem tror/ønsker dere blir valgt?

I angrep er vel Messi selvskreven, RVP, Zlatan og Falcao er også hete kort.

På midtbanen blir det nok noe tysk, Ozil, Kroos, Götze. Sistnevnte hadde vært nice. Ellers er vel Bale en het kandidat.

Forsvar er mer åpent, hadde vært konge om Ramos kom med. Det er en spiller jeg gjerne ville kjøpt. Silva passer dårlig kjemimessig i mine lag.

Nå skal det sies at jeg er veldig lite oppdatert på Serie A, så der har jeg få kandidater.

Endret av abraxa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...