Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Merket ikke dette når jeg spilte seasons. Prøvde Aston Villa med Bent - Benteke - Agbonlahor på topp og N'Zogbia - Bannan - Delph - Albrighton på midten. Fikk ikke til en dritt fordi det ikke var like lett å løpe gjennom forsvaret som på FUT. De lagene som drar mest fordel av pace er vel Arsenal eller Dortmund, siden spillerne ikke bare har fart, men også klarer å skape sjanser.

Er utrolig synd den utvikling til Fifa på akkurat det området der, har liksom et Hat/elsk forhold til Fifa de siste årene. Fifa 13 har eg ikke en gang kjøpt inn. Neste Fifa må de bli noe annet en høye baller og pace. Ser at folk flest ikke klager, men forklaringen er logisk nok. Neste Fifa må man bygge på noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er utrolig synd den utvikling til Fifa på akkurat det området der, har liksom et Hat/elsk forhold til Fifa de siste årene. Fifa 13 har eg ikke en gang kjøpt inn. Neste Fifa må de bli noe annet en høye baller og pace. Ser at folk flest ikke klager, men forklaringen er logisk nok. Neste Fifa må man bygge på noe annet.

Vi snakker om fifa 13 og ikke minst UT. UT i år er en arcade mode som går bare på fart, gav meg etter 2 uker med det. Fifa 13 er kanskje det minst givende Fifa på mange år. Fart og høye baller over forsvaret er enda lettere å bruke, men EA hører på fansen, og desverre er det sånn fotball folk liker å spille på Fifa spillene de siste årene

Har du glemt at du har spilt det?

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvordan det kan være noe interessant å spille med spillere som Emerson, Nem, Rafinha og Cesar.

- Bastos, Nene og Robinho burde være milevis foran Emerson på venstrekant.

- Du har Kaka, Diego, Ronaldinho, Carlos Eduardo, Oscar og Coutinho, men velger fortsatt å gå for Nem. Hvorfor?

- Rafinha kan hverken drible, skyte eller sentre. Elano virker som en fantastisk RM, og ville heller gått for han.

- Å betale så mye for en sølvback som ikke engang kan forsvare virker veldid idiotisk. Spar penger og heller gå for Filipe Luis, Maxwell, Fabio eller Alex Sandro.

Lenke til kommentar

Den tok kaka! Jeg går opp til 4-0 fem minutter før slutt, fyren som jeg spiller med avslutter.. Meldingen om at han har koblet fra kommer opp, og så fryser PS3.. Jeg blir da nødt til å slå av konsollen ved hjelp av bryteren på konsollen, og når jeg slår på, da kommer meldingen om at jeg har fucket IF-modifikatoren og tapt kampen på Walk-over..

I slik stunder frister det å ta seg en tur til enten Japan eller Canada, en liten hyggestund for balltréet og meg.

EDIT: Og så skjer det igjen..

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvordan det kan være noe interessant å spille med spillere som Emerson, Nem, Rafinha og Cesar.

- Bastos, Nene og Robinho burde være milevis foran Emerson på venstrekant.

- Du har Kaka, Diego, Ronaldinho, Carlos Eduardo, Oscar og Coutinho, men velger fortsatt å gå for Nem. Hvorfor?

- Rafinha kan hverken drible, skyte eller sentre. Elano virker som en fantastisk RM, og ville heller gått for han.

- Å betale så mye for en sølvback som ikke engang kan forsvare virker veldid idiotisk. Spar penger og heller gå for Filipe Luis, Maxwell, Fabio eller Alex Sandro.

Fart, Fart og Fart. Derfor har han en hel haug med spillere som egentlig kan forbedres. En av grunnene til eg holder meg langt unna hele Fifa dette året, mentaliteten blant spillerne man møter.

Lenke til kommentar

Ja, når 99% av spillerene en møter har kun pace på laget så skal en velge spillere med maks 60 pace selv og bli smadret.

Rart at ikke flere velger slik.

Du er vel enig at Fifa er blitt litt ødelagt med årene, eg er en som liker mye pasninger, helst alle LANGS bakken, mye skill moves. Bygde meg et lag på UT tidlig, en ganske godt lag Ovr. Men hjalp nada når eg møter folk som bare bruker fart hele tiden. På UT er jo alltid mye lettere også. Er jo som en kamp i dobbel så høy hastighet. Har hele tiden drømt om at UT skal man lage sitt favorittlag. Er det EA også tenkte fra starten av, men begynne å bli lite forutsigbart når man nesten kan gjette hvilken spillere motstanderen bruker og hvordan dem spiller før kamper starter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...