J. Verlander Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Hei, har i dag Telenor Komplett M (600 min, 400 sms, 400mb) og er i grunn fornøyd med det da jeg ikke betaler selv. Skal kjøpe meg Note 2 når den kommer om noen uker og trenger da litt hjelp til hvilket abonnement jeg skal velge fordi jeg skal betale selv. Ringer lite og sender lite SMS, men bruker en god del data, men ikke over det som er inkludert. Jeg ringer ca. 100 min og sender ca. 200 sms i måneden. Databruket regluerer jeg etter hvor mye som er inkludert i abonnementet. Har trådløst nett hjemme og Galaxy Tab 10.1 med fri databruk så kan bruke den som hotspot hvis det er nødvendig, men alltid kjekt å ha mest mulig inkludert data som mulig til en billig penge i abonnementet. Har også tenkt å kjøpe telefonen med nedbetaling og har sett litt på Chess Sjakk Matt. Hva tror dere? Prisen med nedbetaling av telefon bør ligge under 500,-. Og forresten hvor mye tror dere Note 2 vil koste? 5000,- uten abonnement Takk Endret 16. september 2012 av Knife Party Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå