AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Ok, dette er kanskje en post utenom det vanlige her. Jeg føler det er ganske merkelig å i det hele tatt spørre om dette, og jeg har null peil på om dette kommer til å funke. Men what the hell, skader ikke å prøve. Ok, kort oppsummering av min situasjon. Jeg er en gutt på 21 år som fremdeles sitter med mitt v-card "un-punched", og relativt lite erfaring med det motsatte kjønn. For en 6 måneder siden innså jeg omsider at ting ikke løses av å sitte å synes synd på meg selv. Så jeg begynt å trene for alvor, og utvikle mine sosiale ferdigheter. Nå er overvekten 85% borte, jeg er langt mer sikker på meg selv og mine sosiale ferdigheter. Men jeg har et problem, jeg bodde nylig utenbys i 3 år så jeg flyttet bort rett før jeg fylte 18 og flyttet tilbake til Oslo for litt over 6 måneder siden. Dette har to litt kjipe konsekvenser. Alle de jeg pleide å dra på byen med før bor nå alt for langt unna. Og jeg kjenner nesten ingen i Oslo, og de får jeg kjenner er ikke folk som drar på byen. I tillegg til at jeg ikke er veldig kjent med utelivet i Oslo. Jeg prøvde meg heller aldri på jenter der jeg bodde før grunnet dårlig selvtillit. Så nå sitter jeg her i Oslo, med en langt bedre selvtillit, en langt bedre kropp og utsende. Men jeg kjenner ingen å dra på byen med, og jeg aner heller ikke hva jeg skulle ha gjort for å få jenter om jeg hadde det. Så her er spørsmålet mitt. Er det noen her som kunne sagt seg villig til å prøve seg som min mentor/wingman. Jeg føler jeg har kommet utrolig langt med meg selv de siste årene, men jeg trenger noen til å guide meg for den siste lille biten mot å bli den personen jeg alltid har følt at jeg burde være. Du ville i så fall ha min evige takknemlighet og naturligvis min villighet til å være en wingman tilbake etter beste evne. Anonym poster: 51faaf6dc64fb390fad8d7bb15733f27 2 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Ta kontakt med meg på PM. Skal nok få ordnet noe. Har et stort nettverk med folk (inkludert meg selv, men jeg er mer teoretisk) som er villige til å hjelpe på denne fronten. Selvfølgelig gratis. 5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg håper at en av dere etter hvert oppdaterer tråden og forteller hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Har ikke hørt noe fra TS enda. Hvis han velger å kontakte meg så skal jeg skrive en utfyllende rapport. Hvis han sier seg fornøyd så er det godt mulig jeg velger å tilby tjenesten til flere Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 TS - Ønsker du fortsatt Mentor/Wingman/Coach? Isåfall ta kontakt snarest, ellers kan mod bare stenge tråden. Til andre som ønsker samme tjeneste: Ta kontakt så skal vi nok få til noe. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Gå på byen og oppfør deg relativt decent, så er det håp! Hvis du i det hele tatt følger med på denne tråden lenger. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hjelper mer å ha en med seg som kan litt forskjellige ting når det kommer til dynamikk i sosiale situasjoner. Får bedre resultater, raskere. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 TS her. Hadde litt mye som skjedde de siste ukene, så jeg glemte denne tråden litt i alt kaoset. Men dere som er nysgjerrige skal få vite at jeg har vært i kontakt med Nittutt, så vi får se hva som skjer videre. Anonym poster: 51faaf6dc64fb390fad8d7bb15733f27 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har nå møtt TS og vi har avtalt videre progresjon. Selv syntes jeg det gikk bra og vi fikk lagt en ganske god plan. TS får selv kommentere hvordan han syntes det gikk. 2 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Spennende, hold oss oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå