Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei peeps. Har prøvd flere ganger å bestille mobil fra finn.no, men får nesten aldri svar når jeg sender melding til selgeren. Dette er veldig frustrerende, og vet ikke om jeg gjør det på feil måte, eller om de ikke gidder å svare (noe jeg føler er litt uhøffelig i såfall). Er det noen som har hatt samme erfaring?

Endret av macoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar alltid kontakt via oppringing, fordi jeg har erfaring av at sms og email blir veldig ofte mottatt som useriøst.

Tja, kommer ann på ordlyden og sånt det.

Selger aktivt veldig mye ting på Finn.no , og får en haug av sms og telefoner og div.

De som bare sender en sms med "Hei! byr deg xxx (typisk skambud/veldig useriøst) de gidder jeg ikke svare på eigang.

men om jeg merker at folk er genuint intereserte, så har jeg ingen problemer med å komunisere

via sms. jeg foretrekker faktisk det på dagtid pga jobb, da jeg ikke kan drive med private samtaler hele tiden.

Solgte til opplysning just en ATV til 65.000 hvor selger kun komuniserte på sms og mail, frem til vi stod der 20mil unna og skulle levere den. og det var seriøst nok for meg, fikk alle pengene og veldig hyggelig kjøper, og pengene er på konto ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...