anaconda Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hei Elkjøp har denne på tilbud nå i dag: http://www.elkjop.no/product/data/skriver-og-skanner/LEXS315/lexmark-blekkskriver-s315 Noen som har erfaringer med denne? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Tja. Jeg selger den der jeg jobber, som er på Elkjøp. Lite returer på den nye generasjonen Lexmark, og de er raske og økonomiske i bruk etterhva jeg kan se. Vanlig pris hos oss er faktisk 899,- (har vært det i hele år), så prisen der er sterk. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Hei Vet du noe om utskriftskvalitet og hastighet? Driftkostnader (pris på blekk, forbruk)? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Nei. Hastighet står på Elkjop.no og lexmark.no. Driftskostnader står også på lexmark.no :-). Endret 16. september 2012 av Alastor Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Det blir jo billigere å kjøpe denne enn å kjøpe nye blekkpatroner til den gamle canon printern min. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Samtidig er den mest sannsynlig billigere i drift enn din gamle canon-skriver, pluss trådløs, kompakt og rask og god . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå