Gå til innhold

Når kommer Siemens ST55 & SX1????????

remerserr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Exstasy: nå går det litt fort her :)

Det der er skjermbilder tatt med et vanlig fotoapparat. Som sagt tidligere, mobile-review er anti-Siemens og har muligens gjort hva han kan for å få de bildene til å se dårligst mulig ut.

Her er et mer troverdig bilde:

http://www.club-siemens.net/gallery/st55/st55.09.jpg

Jeg har ST55 og vet hvordan det er :)

Mobile-review testen stinker som vanlig. Ikke har han klart å få med seg riktig oppløsning på displayet engang. Det er nemlig 120x160 og ikke 128x160 slik han skriver... Står også at ST55 har auto-on funksjon, dette stemmer heller ikke.

Trio: min ST55 er T-Mobile versjonen, og har andre ikoner enn den vanlige modellen. Synes T-Mobile menyen er myyye bedre jeg i allefall :)

Og, ja: en kameramobiltest uten bilder tatt med kameraet er en halvgjort test.

Lenke til kommentar

kassamassa: bilder lyver ikke.

Vi har fått noen mailer fra sinte (les: sjalu) T610-brukere, noe som er litt morsomt siden de faktisk ikke har testet ST55 engang ;)

De må nok bare akseptere at ST55 danker ut T610 rimelig lett når det gjelder displayet. Burde jo være bra at display-utviklingen går fremover 8)

Lenke til kommentar

Hei Molna.

Ser at du har fått Z600. Er det mulig at du kunne ta noen sammenligningsbilder av Z600 og ST55? Z600 har jo som mange vet TFD-skjerm og lurer på om denne skiller seg voldsomt fra ST55 sin TFT-skjerm?! :-)

Btw. Det hadde ikke gjort noe om du fikk med T610 på et slikt bilde, slik at man så kunne sammenligne med STN også! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...