Gå til innhold

Når kommer Siemens ST55 & SX1????????

remerserr

Anbefalte innlegg

Trio: ST55 har ca 5MB og det burde holde for de fleste.

Antar du sikter til MPX, der det står:

" Innebygget fotoalbum med nok plass til dine favoritt bilder (ca. 1,2 Mb)".

Men dette er altså minne dedikert for bilder tatt med kameraet. Det er på litt over 1,3MB. Siemens får ta skylden for dårlig opplysning her. De fleste trodde ST55 hadde bare 1,2MB da den ble presentert...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
chagall: jeg fikk min ST55 fra umtsmobilfunkshop, har også kjøpt 2 stk Siemens USB MP3-spillere der. Var mange norsker som kjøpte MP3-spilleren, så vi tømte hele lageret deres i fjor sommer... ;)

Er nok derfor de liker norsker så godt :)

Siden Norge ikke er medlem av EU må du betale toll på 24%... og da ender du opp på 3400,-....

MPX har annonsert en pris på litt under 3000,- for ST55, men da må du vente til november... :-)

Ja, ved kjøp i Tyskland kan du trekke fra tysk skatt på 16%. :-)

Mange gjør dette uten problem;de trekker fra skatten på prisen på mobilen. Har selv kjøpt mobil fra Tyskland uten problem. Man må bare fakse/maile ned bevis på at man har betalt norsk moms når man har mottatt telefonen.

Lenke til kommentar
syns ikke st55 var noe tess,ikke java,ikke ir,ikke bt.

Altfor dyr når se610 har flere funskjoner og rundt samme pris men riktignok dårligere skjerm.

ST55 HAR JAVA!

resten må jeg og si meg uenig i.... resten av funksjonene er ubrukelige uten en BRA og synlig skjerm :yes:

Nei!

les denne testen: http://www.club-siemens.net/review/st55/index.shtml

Games

Unfortunately the ST55 does not have java, which means you cannot add new games or applications. Those who want java should wait for the ST55i, which will have java MIDP 2.0. There are three embedded games in the ST55.

:-)

Men det skal komme en st55i utgave som skal ha java og videospilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...