Gå til innhold

Sort & Hvit

Cuervo

Anbefalte innlegg

Hei!! Er det noen som kan hjelpe meg??

Jeg har en ASUS 7100 skjermkort med tv ut og inn... men problemet er at når jeg prøver å kloble PC´n til TV... så for jeg bare svart og hvit bilde.. TV´n er ikke gammelt.. den kjøpte jeg ifjør, LG tv. Den er koblet fra utgangen på kortet til en scat inngang på tv´n.

Jeg har prøvd å forandre på instillinger og andre ting.. men vet ikke hva jeg gjør galt eller hva som er galt. Bildet kommer fram... men ikke farget... help!!!!

Takk for hjelpen.

Cuervo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du svhs kabel på en tv uten denne inngangen (svhs til scart) så vil denne være svart/hvitt.

se bruksanvisningen på tvn for mer info. Støtter ikke din tv s-vhs signaler inn så må du ta en s-vhs til phono utgang og bruke phono ledning inn på tv via overgang.

Se forøvrig ellers i forumet for dette har blitt svart på mange ganger også.

Lenke til kommentar

Hei Cuervo!

Eg har ikkje eit skjermkort med tv-ut.Men,eg har eit videoredigeringskort om mpeg2 kort.Som eg har kopla til tvén for å sjå dvdar fra dvdspillaren i pcén..

Da fekk eg første gangen eg gjorde det svart kvitt bilde..Huska diverre ikkje kva eg gjorde for å få så dvdén i fargar..Var forholdsvis enkel endring i software configen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...