Toset Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Som det står i topic skal jeg ha ny mobil, men hvilken? Prisene på de nevnte er i mitt tillfelle: Nokia 3510i - 1,- SE T68i - 190,- SE T610 - 1990,- Hva bør jeg da velge? Skal jeg investere i en skikkelig og langsiktig telefon, eller bare velge en billig dritt jeg kan bytte ut om 1 år? Det jeg bruker mest på telefonen er SMS, ringe, kalender og klokke(alarm). Wap også til en viss grad... Kamera på mobilen hadde vært kjekkt, men er det vedr det? Har hørt at bildene stinker uansett. Har dessuten hørt at Sony Ericsson sine mobiler er treige i bruk (les: sms-skriving, navigering). Har nå en Nokia 6210, og denne er fryktelig treig. Vil gjerne ikke ha det igjen. Vil ha en mob med fargeskjerm og polyfon lyd, men alle de ovenfornevnte har vel det, tror jeg...? Vil gjerne ha litt erfaringer med de nevnte telefonene. Hvis dere har en av de og har problemer/gledre ved denne telefonen dere vil dele, kom med det! På forhånd, takk. Mvh Thomas! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 En av SE-telefonene, ville ikke engang vurdere Nokia 3510i når du får T68i for bare 189,- ekstra. Valget burde derfor stå mellom T68 og T610 (har erfaring med begge). T68i holder lenge for de aller fleste, det er stort sett kamera, java og større/bedre skjerm som gjør T610 til en bedre telefon. Om det er verdt de ekstra kronene er vel bare opp til deg. Begge er suverene telefoner. Lenke til kommentar
havkol Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Vil ha en mob med fargeskjerm og polyfon lyd, men alle de ovenfornevnte har vel det, tror jeg...? T68i har ikke polyfone ringetoner. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Vil ha en mob med fargeskjerm og polyfon lyd, men alle de ovenfornevnte har vel det, tror jeg...? T68i har ikke polyfone ringetoner. Nei, det har den ikke. Så ikke at han skrev det. Beklager. Men T68i er uansett en overlegen telefon. Vil du absolutt ha polyfoniske ringetoner (noe jeg nesten ser på som et minus, irriterende noen ganger), vil jeg absolutt anbefale T610. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 T68i er virkelig så bra altså? Høres bra ut. Tror jeg satser på den da. Å bruke 1900 mer på en T610 er vel litt drøyt mener jeg. Takker for svar! P.S. Er T68i fremdeles treg med nyeste oppgraderinger? Skal kjøpe ny med nyeste oppgraderingene, ettersom jeg har hørt at denne ikke er så treg... Lenke til kommentar
havkol Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 T68i er virkelig så bra altså? Høres bra ut. Tror jeg satser på den da. Å bruke 1900 mer på en T610 er vel litt drøyt mener jeg. Takker for svar! P.S. Er T68i fremdeles treg med nyeste oppgraderinger? Skal kjøpe ny med nyeste oppgraderingene, ettersom jeg har hørt at denne ikke er så treg... Jeg byttet fra SE T300 til T68i og er knallfornøyd. Savner IKKE de polyfone tonene. Har registrert at flere sier at T68i er treg, men det har ikke jeg merket noe til. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 ikke Nokia 3510i... De fleste billig nokiaer er av dårlig kvalitet. En venn av meg mistet telefonen i bakke: dead, nå har han SE T310 som eg og har... T68i er en kjempe telefon, dessuten tåler den en støyt, men T610 er mer advanced. Dessuten er den litt større og dyrere. En ting å nevne er jo at T610 har en super skjerm, den er veldig behagelig å bruke. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Super skjerm?T610? Har en slik,men den "supre"skjermen blir helt sort i dagslys.Den ble kåret til den mest uleslige av 7 topptelefoner i utebelysning. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 T610 vell... Drit i de andre greiene. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 En ting å nevne er jo at T610 har en super skjerm, den er veldig behagelig å bruke. ? :o ? har du sett på t610? det er en vinter telefon, fungerer kun om vinteren og i mørke rom! dette er et stort minus fordi alt blir jo ubrukelig uten en GOD skjerm.... z600 er verdt å vente på hvis du liker t610, samme funksjoner (nesten da men MYE bedre skjerm : http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=524 :wink: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Lurer litt på det samme jeg og.Spaceworld butikken i tr.heim selger SE T68i og Siemens M55 med telenor ringkontant for 1999kr,vet ikke helt hva jeg skal velge helt enda.Hva vile du har valgt? Edit:Skreiv SE T86i først Lenke til kommentar
havkol Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Lurer litt på det samme jeg og.Spaceworld butikken i tr.heim selger SE T86i og Siemens M55 med telenor ringkontant for 1999kr,vet ikke helt hva jeg skal velge helt enda.Hva vile du har valgt? T86i hørtes spennende ut.. he he Jeg ville valgt T68i. Jeg er meget fornøyd med min. Tror ikke jeg ville byttet den mot noen annen telefon på markedet nå - uansett pris. Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Så de prisene gjelder bare for deg? Hva er egentlig det billigste man får får T610? Lurer litt på om jeg skal kjøpe, men det er fortsatt litt i det dyreste laget tror jeg. Lenke til kommentar
perbl Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Apropos dette med skjermen, ja, i sollys er den praktisk talt uleselig, men nå trenger man ikke så veldig mye godvilje for å stille seg slik at sola ikke skinner direkte på skjermen, og da er den leselig. Så det går fint an å bruke telefonen utendørs, men det er helt klart at skjermen er denne telefonens største svakhet, og blir vel fikset i de nye modellene SE lanserer nå (selv om jeg fortsatt ikke ville byttet til den nye, har ikke så god erfaring med klaffttelefoner). Lenke til kommentar
cnil Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hva bør jeg da velge? Skal jeg investere i en skikkelig og langsiktig telefon, eller bare velge en billig dritt jeg kan bytte ut om 1 år? Ingen av disse telefonene er egentlig ikke så veldig langsiktige, jeg kommer garantert til å bytte ut min T610 etter minst ett år. Men slik er det, det blir vanskeligere og vanskeligere å lage telefoner som er gode over lengre perioder (som f.eks. T68 var for vel 2 år siden) på grunn av ny teknologi og stor utvikling på markedet. Ettersom prisene du la frem er som de er, ville jeg valgt T68i. Ikke velg 3510i, til tross for at den er veldig billig. T610 har for de fleste unødvenig mange funksjoner, så jeg anbefaler heller T68i. Hadde selv den før og var veldig fornøyd. Byttet kun fordi jeg er det man kan kalle spesielt interesert. Jeg er helt overbevist om at T68i så og si dekker dine behov Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Kjøp t610 det er verdt det! T68i er treg å skrive meldinger med og litt treg i menyer. T610 er mye sjefere, men det er ditt valg. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 3510i er ikke no alternativ engang, hold deg langt unna, ikke engang gamlingen liker den, han har ikke peil på mobiler, men bruker den bare til å ringe med, ikke engang det er den god nok til sier han Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 3510i er ikke no alternativ engang Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Skal du først satse på Nokia så går du jo for 3100. Eller Siemens M55. Syns t68i gir mest for pengene av de telefonene som er nevnt. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 For det første, takker for massiv respons. Hyggelig med sånne tilbakemeldinger. Ser ut som folkets mening er klar, ihvertfall nesten. Satser vel på T68i. T610 blir litt for dyr i forhold, kommer sikkert aldri til å bruke alle funksjonene, og har digitalkamera fra før. Bare håper den ikke er så treg som alle sier, men kan vel alltids oppgradere den hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå