razh0r Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Heisann. Har et par gamle mobiler jeg gjerne skulle testet, og jeg lurer på om det er mulig å skaffe seg et billig simkort uten noe telefonnummer. Såvidt jeg vet må man ha i et simkort for å faktisk få brukt gamle telefoner, og jeg er lite interessert i å bruke mitt primære simkort til dette. Noen som har noe tips? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 SIM-kortet trenger ikke å være aktivt for å kunne starte en telefon som krever SIM-kort. Da jeg byttet mobilabbonnement fra en operatør til en annen, gav de meg nytt SIM-kort. Det gamle kortet kunne fremdeles brukes til å få start på gamle telefoner. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Det er akkurat det jeg ser etter. Om det ikke er lett å få tak i, så kan jeg kanskje kjøpe et mikrosim- til sim-adapter, også bruke det gamle når jeg får meg et nanosim. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Har du ikke, eller kjenner noen, som nylig byttet abbonnement? Endret 16. september 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg har sett slike på nett. Dealextreme f.eks. Men det er slett ikke alle telefoner som krever SIM-kort. Min kan fint brukes uten, men da naturligvis ikke til å ringe (med unntak av nødnummer). Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Fant sim dummies på dealextreme, så det ordnet seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå