dracula Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hei, jeg har et lite problem med min Galaxy Ace, den legger automatisk på hver tredje eller fjerde innkommende/utgående samtale. Det som skjer er at hvis jeg feks ringer noen, så hører jeg kun en støyende lyd (akkurat som man hører hvis man forsøker å ringe opp et analog modem), også får jeg beskjeden "legger på" på skjermen, også avsluttes samtalen. Det samme skjer på enkelte innkommende samtaler. Er dette et kjent problem med denne telefonen? Hva kan forårsake det, en innstilling som må endres? Tekniske spesifikasjoner Model number: GT-S5830i Android Version: 2.3.6 Kernel Version: 2.6.35.7 dpi@DELL168#1 Build Number: GINGERBRAD..XXLG1 Takker på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Har du hatt dette problemet lenge? Har du prøvd med andre SIM-kort i denne mobilen? Har du prøvd med ditt SIM-kort i andre mobiler? Jeg har ikke hørt om dette problemet før, men vet at samtalebrudd skjer på alle mobiler en gang i blant pga. nettverksproblemer. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hiver meg på denne tråden, samme mobil, men sliter med å koble til wifi, jeg vet at nettet virker. Har tastet riktig passord - og den kobler seg på, men jeg får ikke gjort noe på nett.. Hjemme, så kobler den til nettet uten problemer, men ikke her på jobb. Hva kan være feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå