Jonna4 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg bestillte et microsdhc micro sd kort til mobilen i går jeg er 13 og brukte postoppkrav og jeg lurer på om jeg kan bli stoppet fra å hente varen når jeg skal betale den for postoppkrav Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Jeg bestillte fra netonnet om der har noe med saken å si Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Stoppet? hvorfor skulle du bli stoppet for det? Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Jeg bar lurte første gangen jeg gjør dette så er litt redd for såndre ting hvis jeg ikke na hente den ut å må betale ekstra og sånn shit Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Det blir som om du skulle betalt for noe i en vanlig butikk, bare husk legitimasjon i tilfelle du blir spurt om det. Sannsynligvis blir du ikke spurt om det siden du ikke har betalt med kort, både posten og netonnet er for innteresert i pengene dine til at de vil nekte deg å hente ut varen. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Du får som regel en pakkeseddel i posten hvor det står hvor mye du skal betale totalt, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå