Happydevil Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Bestilte en pc i går men nå angrer jeg. Vil gjerne avbestille men når jeg trykker på "mine sider" så finner jeg ikke noe som helst som hjelprr meg. Ordren er åpen/ny Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Bestilte en pc i går men nå angrer jeg. Vil gjerne avbestille men når jeg trykker på "mine sider" så finner jeg ikke noe som helst som hjelprr meg. Ordren er åpen/ny Trykk "se på eller endre". Der kan du velge å kansellere. Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Er det jeg gjør men da bare kommer det frem hva jeg bestilte, adresse, pris, navn osv. Avbestillings knappen er der ikke Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Send de en mail isteden. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Fra forsiden til Komplett: Grunnet en mindre systemoppdatering vil enkelte funksjoner på komplett.no ikke fungere som normalt fra kl. 16:00den 14. september. til. kl 12:00 den 16. september. Dette inkluderer bruk av gavekort og finansiering, samt ordrekansellering og ordrebekreftelser i tillegg til manglende oppdatering av lagerstatus og fraværet av demovarer. Vi beklager ulempene dette eventuelt medfører. Endret 16. september 2012 av swanky Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Hm finner fremdeles ingen avbestillingsknapp. Noe jeg gjør galt? Min side-ordre-se på- endre. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Kan være dem ikke er ferdig med å oppdatere serverne enda. Jeg ville sendt dem en mail, og så se etter igjen i kveld om funksjonen har dukket opp. Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Håper det. Jeg vil veldig gjerne kjøpe en annen pc fra ett annet nettsted. Dette vil vel ikke være noe problem vel hvis ikke funksjonen ikke fungerer i dag? Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Hvis jeg sender dem en email Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Er det ikke bare å ringe da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå