dkvam Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hvilke målere bruker dere for å måle temp. på CPU? Hvor plasserer dere sonden for å få en mest mulig eksakt avlesning? Har nettopp kjøpt meg en CoolerMaster Aero 7+ og tenkte å poste erfaringene med denne her , dette også inkludert hvordan den fungerer i forhold til GlacialTech Iglo 2410 , som jeg har brukt før. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Det er bare å stikke til din lokale matforettning eller bensinstasjon å kjøpe deg et termometer så skaffer du deg en sensor som så tynn at du får den på siden av cpuen... Ellers så kan du laste ned fanspeed som er et program for å måle temp på cpuen, ellers hvis du har sensor i hdden og kabbiset. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Jeg har et ASUS A7N8X kort , bruker derfor ASUS probe2 for øyeblikket. Men synes målingene der er lave? eller er de korrekte? ligger nå på 38C idle , stiger sjelden til mer enn 42C ved load. Setter jeg CoolerMasteren på maks , så synker temp'en ytterligere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå