Samhot79 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Hei! Jeg har nettopp kjøpt noe på nettet , Kort tid etter fikk jeg tilsendt faktura via e-post. Hvordan skal jeg få betalt den? Jeg er ikke 18 enda så jeg har bare visa electron. Endret 15. september 2012 av Samhot79 Lenke til kommentar
War Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 I banken din kan du levere den. 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Spørs om det står betalingsinformasjon på den, og det vil jeg tro det gjør hvis du ikke har betalt på annen måte. Hvis det står kontonummer, sum og evt KID-nummer, kan du "levere" den i banken, altså få banken til å overføre penger fra kontoen din til kontoen til butikken. Du valgte vel hvordan du skulle betale når du sjekket ut i nettbutikken? Lenke til kommentar
Samhot79 Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Det var auksjon så det var bare faktura de godtok (tror jeg). Kan jeg betale den med paypal? (via spendon) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Det var auksjon så det var bare faktura de godtok (tror jeg). Kan jeg betale den med paypal? (via spendon) Jeg tror ikke Electron funker på Paypal. En faktura skal inneholde kontonummer og KID. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Fins ikke noen måte å betale en giro rett fra paypal såvidt meg bekjent. Er egentlig ikke noe stort problem å gå i banken med det, er det? Evt få en av foreldrene dine til å betale i nettbanken og så skylde dem. Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) I hvilket navn utførte du kjøpet? Edit: Trenger ikke navnet men om det var i ditt navn, foreldrene dine eller noen andre. Endret 17. september 2012 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå